Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
wystawiałam dwa przedmioty na WOŚP. Z jednym nie było problemu, bardzo dobry kontakt z osobą, która wygrała licytację. Nie mam natomiast kontaktu z drugą osobą. Nie odpowiedziała na mojego maila oraz nie wpłaciła pieniędzy. Licytacja zakończyła się w sobotę - od tej pory cisza. Co polecacie zrobić?
Pozdrawiam,
Gosia (KrasnalGosh)
Witam, mam podobnie 🙂 nawet zadzwoniłem do "kupującego" ale usłyszałem, że to pomyłka 🙂 chyba można wystawić taki przedmiot ponownie? Pozdrawiam Janek
Ja anulowałam licytację i wystawiłam przedmiot jeszcze raz po tygodniu.
23 dni temu zakończyła się licytacja przedmiotu, który wystawiłam na WOŚP.
Do dnia dzisiejszego osoba, która wylicytowała przedmiot nie zapłaciła za niego.
Na wiadomość licytujący nie odpowiada.
W jaki sposób anulować aukcję i wystawić przedmiot ponownie? Przy klikaniu opcji "wystaw ponownie" pojawia mi się informacja, że będą się naliczać jakieś opłaty. Jak wystawić przedmiot ponownie bez opłat ?
@kropka_ja_dot opłaty w ramach licytacji charytatywnych nie są pobierane. Konsultuję Twoje zapytanie odnośnie ponownego wystawienia, gdy tylko otrzymam odpowiedź wrócę tu z informacją.
@kropka_ja_dot wysłaliśmy wiadomość do osoby, która wygrała licytację. Według naszego regulaminu, "Kupujący, w związku z zawartą umową, powinien dokonać zapłaty za Towar w ciągu 7 dni, chyba że strony umowy ustaliły inaczej". Nie mamy wglądu do korespondencji między Wami, dlatego nie możemy stwierdzić jak się umówiliście, łączę ten wątek z innymi w podobnym temacie, być może odpowiedzi w nim zawarte pomogą Ci rozwiązać problem.
Niestety nadal to nie rozwiązuje mojego problemu.
Nie ustaliłam innych warunków zapłaty z licytującym bo nie odpisał mi na wiadomość. Mijają już 3 tygodnie od zamknięcia licytacji, a ja nic nie mogę zrobić z przedmiotem.
Nie mam opcji anulowania licytacji.
Nie mogę jej zamknąć, bo to licytacja.
Nie mogę wystawić ponownie, bo system mnie informuje, że naliczy opłaty (nawet nie wiem jakie, bo nie ma takiej informacji).
System licytacji chyba jest w ogóle przez Allegro niezabezpieczony od takich sytuacji, których widzę, że jest sporo, a ja się czuję bezsilna, bo przedmiot leży, WOŚP pieniędzy nie dostał, a ja nic nie mogę z tym zrobić.
Fatalna sprawa, powinno być tak jak na Allegro Lokalnie - bez sentymentów, powrót aukcji z automatu. To jest strata potencjalnych pieniędzy WOŚPowych...
Parę dni temu pani wygrała aukcję charytatywną, nie opłaciła zamówienia, żadnej odpowiedzi a gdy kopiuję jej adres żeby napisać wiadomość, wyświetla się komunikat że wybrany adres nie istnieje. Co robić w tej sytuacji? Czy można tą wygraną przypisać innej osobie czy zostaje tylko nowa aukcja?
@wppawel1 Niestety w takiej sytuacji kolejna licytująca osoba nie wygrywa automatycznie. Jeśli klientka nie opłaca zamówienia i nie odpowiada na wiadomości, prześlij do niej informację z ostatecznym terminem zapłaty. Jeżeli się z niego nie wywiąże, wystaw ofertę ponownie. Na szczęście licytacje dla WOŚP potrwają u nas do 14 lutego.
To jest nagminny proceder ja mam już kilkadziesiąt takich nieopłaconych aukcji w ramach WOŚP ,wiele osób licytuje tylko dla zabawy a nie o to tu chodzi .Szkoda że nie można wpłynąć regulaminowo na takie poczynania .