anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient wylicytował przedmiot wystawiony dla WOŚP ale nie zapłacił. Jak w takim wypadku postępujemy?

ARKOM0
#7 Wielbiciel#

Witam

Pierwszy raz sprzedaję coś na A... (zwykle kupuję) i stąd moje pytanie.

Klient wylicytował przedmiot wystawiony dla WOŚP ale nie zapłacił. Jak w takim wypadku postępujemy?

Pozdrawiam

Grzegorz

 

4 ODPOWIEDZI 4

Odp.: Sprzedaż i wysyłka - Allegro Paczkomaty InPost

pulkownik66
#19 Nestor#

@ARKOM0  Nic nie zrobisz. Nie zapłacił nie ma transakcji. Towar zostaje i niesmak.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Sprzedaż i wysyłka - Allegro Paczkomaty InPost

ARKOM0
#7 Wielbiciel#

1. Czy upomnieć się o zapłatę ?

2. Jeżeli nie zapłaci to czy zgłosić jakoś do All...

3. To była licytacja - czy w takim wypadku nie wygrywa poprzedni licytujący?

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Sprzedaż i wysyłka - Allegro Paczkomaty InPost

pulkownik66
#19 Nestor#

@ARKOM0  Upomnieć się możesz,bardziej przypomnieć o zapłacie- czy to coś da? Nie wiem. Pamiętaj że na zapłacenie ma 7 dni.

Allegro nie jest w stanie nikogo zmusić do zapłaty, ale jak koleś robi takie numery nagminnie to powinni wyciągnąć jakieś sankcje wobec niego. Jeżeli to był sporadyczny przypadek, to tyle w temacie.

Jak dasz radę poinformować poprzedniego licytującego, to może on kupi.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Sprzedaż i wysyłka - Allegro Paczkomaty InPost

ifonka-zaba
#13 Ambasador#

@pulkownik66 W tym problem, że poprzedni kupujący nie ma jak kupić. Każda aukcja ma specjalne konto do wpłaty, które otrzymuje tylko wygrywający. Tak więc poprzedni nie ma jak zapłacić

____________
dla przyjaciół Żaba
Odpowiedz
Ładowanie...