Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Problem przy łączeniu kosztów dostawy z różnych cenników: przykład - klient kupuje u jednego sprzedawcy grę na xbox w pudełku i kod na steam wysyłany emailem.
Podczas łączenia kosztów dostawy z dwóch cenników, z których jeden jest TYLKO emailowy - dla produktów cyfrowych (i nie może mieć wspólnych metod dostawy bo jest ustawiany w innej sekcji cennika - 'wysyłam z'),
a drugi ma standardowe przesyłki paczkowe i spełnia wymogi smart klienci nie mogą skorzystać ze smarta dla dostawy 'standardowej'. W dodatku pojawia się komunikat, by samodzielnie wpisywać koszty dostawy i z reguły wpisują tam 0 zł. Co oznacza, że koszty dostawy produktu 'fizycznego' w całości w takim wypadku ponosi sprzedający.
Proszę o informację czy i jak można to zmienić, by klienci płacili za wysyłkę produktów, które zamawiają i mogli skorzystać ze smarta.
@WWW-LKAVALON-COM Nie można tego zmienić. W przypadku ofert z różnymi cennikami można ustawić: sumowanie kosztów, wskazywanie kosztu najwyższego lub najniższego, ale działa to tylko wtedy, gdy w ofertach jest dostępna chociaż jedna taka sama metoda dostawy. Jeśli jej nie ma, system nic nie wskaże i pozwala wpisać koszt przesyłki samodzielnie, co powinno się dziać po wcześniejszym kontakcie i ustaleniu szczegółów ze sprzedającym.
To niestety oznacza ewidentną niedoróbę i błąd w logice systemu.
Żaden normalny klient mogąc wpisać 0 zł kosztów dostawy nie będzie się starał o kontakt ze sprzedającym i wpisanie innej kwoty.
Cennik 'emailowy' powinien być traktowany specjalnie i wyłączony z ogólnych zasad łączenia cen dostaw.