anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Łączenie ofert z produktami na portalu

Client:94057046
#14 Krzewiciel#

Dzień dobry, przybyłem trochę ponarzekać.

Łączyłem sobie oferty z produktami poprzez opcję "połącz z produktem". No niby fajnie, klikam zapisz i się podobno zapisuje. Tylko, że wcale tego nie robi. Pod spodem API rzuca błędami, że produkt istnieje. Kieruje nawet do odpowiedniego duplikatu, którego dane sobie pobiera. Tylko nie dodaje ostatecznie tego produktu do oferty i nie informuje o powodzie niepołączenia rzekomego istniejącego już produktu. A ja się zastanawiam, dlaczego po przeklikaniu 30 ofert mam dokładnie zero mniej ofert do powiązania.

Druga sprawa to jest combobox z parametrem Marka podczas łączenia ofert z produktami. Rozumiem, że kopiecie kryptowaluty, jak w to klikam? 30-40% użycia procesora przy otwieraniu listy mającej ok. tysiąc elementów to jest jakieś nieporozumienie. Na dodatek cała strona się zawiesza, bez dodatków, w incognito. Jakim cudem?

Dla obustronnego zrozumienia, działam na incognito więc o żadnych ciastkach mowy nie ma, dodatki są wyłączone, przeglądarka to Edge więc to w zasadzie dotyczy wszystkich przeglądarek na Chromium. Najbardziej mnie i tak razi brak informacji zwrotnej. Klikam Zapisz i nie mam żadnego feedbacku. Był błąd, nie powiązało? No trudno, mamy gdzieś informowanie użytkownika o tym problemie. Niech klika te same oferty milion razy.

Czy mogę liczyć na przekazanie tego do odpowiednich ludzi? Z góry dzięki.  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Edit: O, mam trace-id dla devów, może im to coś rozjaśni.

Próba przypisania oferty do produktu:

2622fc0098b45b7
45880c7cb8c555b7
3548d2884bd1232a
9290401e8c86e6d6
432878b03a68e33d
75b6d6332ea96d86

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:94057046 dziękuję za Twoją wiadomość, oczywiście przekażę to do odpowiedniego zespołu. Czy możesz podać jeszcze numery ofert, których nie możesz powiązać? 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Client:94057046
#14 Krzewiciel#

@la_nika 


@la_nika  napisał(a):

@Client:94057046 dziękuję za Twoją wiadomość, oczywiście przekażę to do odpowiedniego zespołu. Czy możesz podać jeszcze numery ofert, których nie możesz powiązać? 


Trace-id są więcej jak wystarczające, bo doszukają się konkretnych zapytań z numerami aukcji i produktów. 

oznacz moderatorów

7YP6K
#13 Ambasador#

@la_nika Ja chciałbym wam pogratulować bo jak się dzisiaj dowiedziałem, że usunęliście przycisk "usuń ten produkt z oferty" i jak napisał pracownik na czacie Jest to nowy widok funkcji "zmień produkt" służący faktycznie tylko do zmienienia produktu w ofercie. Jeśli chce Pan odłączyć ofertę od produktu, proszę o wskazanie numeru w celu weryfikacji. 

Nie rozumiem w jakim celu została wprowadzona taka zmiana. Bardzo dużo sprzedawców ma błędnie przypisane produkty i możne by było odłączyć natychmiastowo jednym kliknięciem to teraz mamy do was piać i czekać na weryfikację.

oznacz moderatorów

7YP6K
#13 Ambasador#

Przed chwilą otrzymałem wiadomość "

Dzień dobry,

informuję, że zgodnie z Pana zgłoszeniem na czacie, widok formularza wystawiania / edycji wrócił do starej formy. Tym samym możliwe jest usunięcie produktu z oferty z poziomu wystawiającego. Dziękujemy za zwrócenie uwagi."

Nie było tematu.

oznacz moderatorów