Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący dzisiaj kupił towar od nas, zapłacił zaraz go wyślemy
ale kupujący uraczył nas mailem
|
@RED raczej to trzecie ,najlepiej zadzwoń i wyjaśnij .
Ale o co tu chodzi? Pytam poważnie, bo nie wiem.
@serwis-texas @RED mnie się wydaje ,że klient miał ofertę w ulubionych , RED sprzedał ostatnią sztukę , a allegro jak to allegro , algorytm znalazła pasującą ofertę i bach klientowi maila ,, twoja ulubiona oferta jest nieaktualna , ALE MAMY DLA CIEBIE ..,,
ot i cały ambaras , niemniej to tylko moje przypuszczenia .
@RED Dziwne, chociaż na Allegro co raz mnie rzeczy dziwi😉
@RED Może chciał wysłać wiadomość do innego sprzedawcy? Pomyłka?
@RED Zakładam że była wystawiona jedna sztuka towaru, oferta się zakończyła. Wszedł sobie potem taki w ofertę i zobaczył, że oferta nieaktualna, tak obstawiam...
@RED a nie sprzedałeś przypadkiem ostatniej sztuki ? klient wlazł w ofertę a tam nieaktualna, nic dziwnego, czasem w sklepie mam podobnie, kupują a potem pytanie czy mają opłacać bo oferta ma brak produktu, mniej doświadczeni nie rozumieją że jak kupią to znika ze stanu magaznowego i czeka na nich 😄
Napisz mu że produkt który kupił jest i wysyłasz i wytłumacz czemu tak się stało 😄
@TechartGSM @kostas11 tak było najprawdopodobniej
wyjaśniłem i wysłałem towar
ale gość po czasie odpisał. że kupił już gdzieś indziej towar i nie chce dwóch
to mu napisałem, niech tamten towar zwróci
zobaczymy jak będzie