anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów:34h 1m ? O co chodzi z tym nowym algorytmem ?

www_grimer_pl
#8 Zapaleniec#

Witam

Moja ocena 

Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów:34h 1m
Dla klientów szybkość odpowiedzi ma duże znaczenie i może przełożyć się na ich zadowolenie. Aktualnie często zdarza Ci się odpowiadać z opóźnieniem. Postaraj się robić to szybciej.
-50 / 70
Nieakceptowalny
 
Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów:87,50%
W 12,50% wiadomości nie udało Ci się dotrzymać terminu 24 godzin. Większość sprzedających szybciej rozwiązuje problemy swoich klientów.
-80 / 20
Wymaga poprawy
86% sprzedawców ma więcej punktów od Ciebie. Warto poprawić ten wynik.
 
 
Na wszystkie wiadomości odpowiadam zwykle m 1 godzinę max 12 godz jeśli to weekend lub wieczór , noc , święto .
Jakim cudem te 2 statystyki są na tak niskim poziomie ? 
oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@www_grimer_pl Na Twój wynik miały wypływ dwie wiadomości:

1. na pytanie z 21 październik zadane przez Kupującego j....n o godz. 17:07 odpowiedziałeś 8 listopada o godz. 16:54. , czyli odpowiedź tutaj zajęła 263 godz.,

2. na pytanie z 27 października zadane przez Kupujacego K...L o godz. 22:56 odpowiedziałeś  28 października o godz. 06:23, czyli czas odpowiedzi  wyniósł tutaj to 7 godz. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

www_grimer_pl
#8 Zapaleniec#

Swietnie , tyle że na pozostałe kilkadziesiąt odpowiedziałem na czas - jakim cudem taka niska średnia ? Ewidentnie system nie działa prawidłowo

oznacz moderatorów

www_grimer_pl
#8 Zapaleniec#

2. na pytanie z 27 października zadane przez Kupujacego K...L o godz. 22:56 odpowiedziałeś  28 października o godz. 06:23, czyli czas odpowiedzi  wyniósł tutaj to 7 godz. 

7 godzin to chyba mniej niż 24 wymagane ?

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ 

No proszę Cię 😂 Na pytanie zadane późnym wieczorem odpowiedzieć następnego dnia rankiem o 6.23 to jest piękny wynik. Trochę Allegro odleciało, żeby mierzyć czas odpowiedzi w nocy i jeszcze karać za to.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@www_grimer_pl @Kaliope_Brzeg Nie twierdzę, że to jest kara i zły czas, bo według tych progów to jest dobry wynik. Wskazałam jedynie, które dokładnie wiadomości miały wpływ na statystyki i ich poziom. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

www_grimer_pl
#8 Zapaleniec#

Nadal nie otrzymałem odpowiedzi dlaczego 2 wiadomości ( w tym jedna o czasie ) tak znacząco wpłynęły na średnią - średnia to chyba wynik z wszystkich odpowiedzi w ciągu 30 dni a nie 2 ?

"Nie twierdzę, że to jest kara i zły czas" - ocena allegro - nieakceptowalny

Moja ocena 

Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów:34h 1m
Dla klientów szybkość odpowiedzi ma duże znaczenie i może przełożyć się na ich zadowolenie. Aktualnie często zdarza Ci się odpowiadać z opóźnieniem. Postaraj się robić to szybciej.
-50 / 70
Nieakceptowalny
 
Wiec proszę o wyjaśnienie jak to jest liczone i jakim cudem jedna odpowiedź powyżej 24 godzin powoduje że średnia zmienia się na 34 godziny. ?
oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

bo to jest taka średnia allegrowa, dość niska jeśli dotyczy konsumenta, bardzo wyśrubowana jeśli chodzi o sprzedawcę.

oznacz moderatorów

przytulprodukt
#9 Pomysłodawca#

@www_grimer_pl z tego co mi wiadomo, jest to średnia arytmetyczna. Czyli jeśli miałeś np. 8 pytań o coś.
Załóżmy że na 4 odpowiedziałeś w godzinę. Na dwa w ciągu 2h . Na jedno pytanie 7h. A na to ostatnie jak Pani moderator napisała 263h . To trzeba wszystko zsumować, czyli masz tak 263+1+1+1+1+2+2+7 = 278 i tę liczbę dzielimy na 8 . Tyle było pytań. 278/8= 34.75 h , czyli prawie 35h średnia odpowiedź . Dlatego masz ponad 34h. Nie chodzi o odpowiedzi powyżej lub poniżej 24h. Tak na prawdę liczy się każda godzina. Pozdrawiam

oznacz moderatorów

www_grimer_pl
#8 Zapaleniec#

Dzięki za odpowiedź , jest znacznie bardziej pomocna niż odpowiedź od "fachowców z allegro" , szkoda tylko że "geniusze marketingu " którzy ten algorytm wprowadzili , nie uwzględniają złotej zasady tego typu wyliczeń - czyli odrzucamy najwyższą i najniższą - wtedy nie dochodziłoby do takich **piiip**yzmów jak ten powyżej.

oznacz moderatorów

cookie000
#15 Entuzjasta#

@www_grimer_pl 

Dlatego lepiej czasami nie odpowiadać wcale. 

W terminowości wysyłki podobno wylicza wyniki dla 75% dostaw:

https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/przewidywany-czas-dostawy-twojej-przesylki-AVlrm8wY3Sg#jak-obli...

więc taka reguła (a nawet z wyższym progiem) w tym przypadku miałaby sens.

PS A jak masz tylko dwie odpowiedzi ? ;]

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

U mnie wiele pytań jest zadawanych wieczorem lub w nocy ,gdyż wtedy kończą się aukcje .Sprzedawca nie jest w stanie harować 24 h na dobę .

oznacz moderatorów

RLis
#10 Popularyzator#

wybaczcie, że wtrącę swoje trzy grosze w ten wątek, ale ta miara systemu tfu-jakości jest bezsensowna, czekam tylko aż zaczniecie obcinać punkty za błędy ortograficzne

Na dodatek dwulicowość serwisu powoduje u mnie niemały odruch wymiotny, dlaczego?

już tłumaczę: jakiś czas temu zapytałem o powód obniżenia wyniku terminowości odpowiedzi (18330163)

wyjaśniłem co mogłem, załączyłem screeny, dodatkowo wytknąłem błędne oznaczenia czasu zapytania - co innego konsultant a co innego Centrum wiadomości - efekt: utrata SS

Nic to, przeżyję, nie pierwszy i nie ostatni raz. Dodatkowo zdumiało mnie stwierdzenie konsultanta:"Odnośnie autoresponderów - jest to faktycznie sposób na tą statystykę."

No cóż, zamiast udzielić rzeczowej odpowiedzi która w wielu przypadkach wymaga czasu lepiej wysyłać z automatu : Daj nam chwilę, zajmiemy się Twoją sprawą i odpiszemy najszybciej, jak to możliwe.
Pozdrawiamy,
Zespół Sklepu Allegro...

Zdziwieni? Tak - zadałem pytanie o produkt temu SS-sprzedawcy, oprócz automatów odpowiedzi się od kilku dni niestety nie doczekałem - ważne jednak że statystyka i terminowość się zgadza - gratuluję zatem i dziękuję za terminowe i wyczerpujące odpowiedzi 🤣

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@RLis Owszem, nie jest tajemnicą, że autoresponder rzeczywiście jest sposobem na statystykę, ale na ten moment niestety nie ma sposobu, by tę metodę wyeliminować bez szkody dla całego systemu jakości sprzedaży. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów