Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Moja ocena
@www_grimer_pl Na Twój wynik miały wypływ dwie wiadomości:
1. na pytanie z 21 październik zadane przez Kupującego j....n o godz. 17:07 odpowiedziałeś 8 listopada o godz. 16:54. , czyli odpowiedź tutaj zajęła 263 godz.,
2. na pytanie z 27 października zadane przez Kupujacego K...L o godz. 22:56 odpowiedziałeś 28 października o godz. 06:23, czyli czas odpowiedzi wyniósł tutaj to 7 godz.
Swietnie , tyle że na pozostałe kilkadziesiąt odpowiedziałem na czas - jakim cudem taka niska średnia ? Ewidentnie system nie działa prawidłowo
2. na pytanie z 27 października zadane przez Kupujacego K...L o godz. 22:56 odpowiedziałeś 28 października o godz. 06:23, czyli czas odpowiedzi wyniósł tutaj to 7 godz.
7 godzin to chyba mniej niż 24 wymagane ?
No proszę Cię 😂 Na pytanie zadane późnym wieczorem odpowiedzieć następnego dnia rankiem o 6.23 to jest piękny wynik. Trochę Allegro odleciało, żeby mierzyć czas odpowiedzi w nocy i jeszcze karać za to.
@www_grimer_pl @Kaliope_Brzeg Nie twierdzę, że to jest kara i zły czas, bo według tych progów to jest dobry wynik. Wskazałam jedynie, które dokładnie wiadomości miały wpływ na statystyki i ich poziom.
Nadal nie otrzymałem odpowiedzi dlaczego 2 wiadomości ( w tym jedna o czasie ) tak znacząco wpłynęły na średnią - średnia to chyba wynik z wszystkich odpowiedzi w ciągu 30 dni a nie 2 ?
"Nie twierdzę, że to jest kara i zły czas" - ocena allegro - nieakceptowalny
Moja ocena
bo to jest taka średnia allegrowa, dość niska jeśli dotyczy konsumenta, bardzo wyśrubowana jeśli chodzi o sprzedawcę.
@www_grimer_pl z tego co mi wiadomo, jest to średnia arytmetyczna. Czyli jeśli miałeś np. 8 pytań o coś.
Załóżmy że na 4 odpowiedziałeś w godzinę. Na dwa w ciągu 2h . Na jedno pytanie 7h. A na to ostatnie jak Pani moderator napisała 263h . To trzeba wszystko zsumować, czyli masz tak 263+1+1+1+1+2+2+7 = 278 i tę liczbę dzielimy na 8 . Tyle było pytań. 278/8= 34.75 h , czyli prawie 35h średnia odpowiedź . Dlatego masz ponad 34h. Nie chodzi o odpowiedzi powyżej lub poniżej 24h. Tak na prawdę liczy się każda godzina. Pozdrawiam
Dzięki za odpowiedź , jest znacznie bardziej pomocna niż odpowiedź od "fachowców z allegro" , szkoda tylko że "geniusze marketingu " którzy ten algorytm wprowadzili , nie uwzględniają złotej zasady tego typu wyliczeń - czyli odrzucamy najwyższą i najniższą - wtedy nie dochodziłoby do takich **piiip**yzmów jak ten powyżej.
Dlatego lepiej czasami nie odpowiadać wcale.
W terminowości wysyłki podobno wylicza wyniki dla 75% dostaw:
więc taka reguła (a nawet z wyższym progiem) w tym przypadku miałaby sens.
PS A jak masz tylko dwie odpowiedzi ? ;]
U mnie wiele pytań jest zadawanych wieczorem lub w nocy ,gdyż wtedy kończą się aukcje .Sprzedawca nie jest w stanie harować 24 h na dobę .
wybaczcie, że wtrącę swoje trzy grosze w ten wątek, ale ta miara systemu tfu-jakości jest bezsensowna, czekam tylko aż zaczniecie obcinać punkty za błędy ortograficzne
Na dodatek dwulicowość serwisu powoduje u mnie niemały odruch wymiotny, dlaczego?
już tłumaczę: jakiś czas temu zapytałem o powód obniżenia wyniku terminowości odpowiedzi (18330163)
wyjaśniłem co mogłem, załączyłem screeny, dodatkowo wytknąłem błędne oznaczenia czasu zapytania - co innego konsultant a co innego Centrum wiadomości - efekt: utrata SS
Nic to, przeżyję, nie pierwszy i nie ostatni raz. Dodatkowo zdumiało mnie stwierdzenie konsultanta:"Odnośnie autoresponderów - jest to faktycznie sposób na tą statystykę."
No cóż, zamiast udzielić rzeczowej odpowiedzi która w wielu przypadkach wymaga czasu lepiej wysyłać z automatu : Daj nam chwilę, zajmiemy się Twoją sprawą i odpiszemy najszybciej, jak to możliwe.
Pozdrawiamy,
Zespół Sklepu Allegro...
Zdziwieni? Tak - zadałem pytanie o produkt temu SS-sprzedawcy, oprócz automatów odpowiedzi się od kilku dni niestety nie doczekałem - ważne jednak że statystyka i terminowość się zgadza - gratuluję zatem i dziękuję za terminowe i wyczerpujące odpowiedzi 🤣
@RLis Owszem, nie jest tajemnicą, że autoresponder rzeczywiście jest sposobem na statystykę, ale na ten moment niestety nie ma sposobu, by tę metodę wyeliminować bez szkody dla całego systemu jakości sprzedaży.