anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów - Centrum wiadomości

MAMY ROZWIĄZANIE!
dawal50
#14 Krzewiciel#

Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów oraz Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów.

Gdzie trzeba zadać pytanie żeby było brane pod uwagę w liczeniu tych wskaźników?

Czy tylko Pytanie do sprzedającego z linku w aukcji?

Klient kupił, nie zapłacił i napisał w Centrum wiadomości "rezygnuje z zakupu". Odpisałem mu dosłownie w minutę i dzisiaj widzę że moja odpowiedź nie pomniejszyła ani terminowych odpowiedzi ani średniego czasu odpowiedzi nawet o minutę.

Tak jakby odpisywanie klientom w centrum wiadomości nie brało udziału w liczeniu tych 2 wskaźników.

Jeśli bierze udział to dlaczego nie zmniejszyło średniego czasu odpowiedzi? Mam też obawy przed tym, że np system może liczyć odpowiedź udzieloną tylko poprzez maila, a przez Centrum wiadomości nie i aktualnie powiększać mój średni czas odpowiedzi bo nie udzieliłem jej przez maila tylko przez Centrum wiadomości.

oznacz moderatorów
43 ODPOWIEDZI 43
Z_Kwitalski
#12 Orędownik#

Knowhere Pisałem na podstawie swoich doświadczeń. Mam wiele usług w home. Jestem zadowolony. Wszystko mam w jednym miejscu. Każdy może znaleźć swój sposób na rozwiązanie problemu. Podałem tyylko swój przykład i że autorespondery to nie taka prosta sprawa a nawet jeśli to niektóre gotowe narzędzie są prostsze, skuteczniejsze i tanie. Korzystam z gotowego narzędzia za 6,99 zł brutto miesięcznie i mam odpowiedzi tylko na właściwe pytanie od sprzedającego oraz na pierwsze pytanie w dyskusji bo to się liczy. 5 / 5 minut w jednej i w drugiej kategorii. Opłacić dedyka, postawić własny mail serwer. Oki. Można ale samemu panować nad tym by to działało, martwić się o problemy? Kosztem 7 zł miesięcznie? Wydaje mi się, że nie warto. Cenowo, czasowo i psychicznie. Sprzedawcom zależy aby czas odpowiedzi był ok i w ogóle aby były odpowiedzi. Mam to. Działa. Jestem zadowolony a dwa piwa miesięcznie mniej i mam to za darmo 🙂  Dodatkowo korzystam z innych dobrodziejstw systemu - kontrola aukcji, które generują opłaty utrzymaniowe - są automatycznie usuwane i wystawiane od nowa abym opłaty nie ponosił. Otrzymuję powiadomienie o dyskusji ( sprzedawca może się o niej dowiedzieć tylko z maila) Ja nie dość, że mam autoresponder na niej to jeszcze dostaję sms. Itp itd. To ciężko by było ogarnąć na własnym serwerze więc podtrzymuję swoją opinię na temat tego, że dobre narzędzie za dobrą cenę jest najlepsze. 

oznacz moderatorów
SolprintPL
#9 Pomysłodawca#

Witam panie Macieju, orientuje się pan czy nadal obowiązuje jedynie szybkość udzielenia pierwszej odpowiedzi na zadane pytanie kupującego, czy ogólnie przebieg całej korespondencji i moje zaangażowanie jest wliczane w jakość terminowych odpowiedzi i czasu 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@SolprintPL Nadal bierzemy pod uwagę czas pierwszej odpowiedzi.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Client:72355519
#2 Obserwator#

Witam. Dzisiaj zawieszono mi konto i poproszono o weryfikację. Wystawiam kilka różnych przedmiotów. Mam zrobić zdjęcie przy dokumentu tożsamości przy towarze. Czy wystarczy dokument okażę przy jednej rzeczy, czy muszę to robić przy wszystkich.

 

oznacz moderatorów