Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W zakładce oczekujące środki mam 373,40zł z terminem odblokowania 31.01.2025 jeden zakup z kilkunastu aukcji Kliknąłem w opis oczekujących środków i nie spełniam żadnego z kryteriów wpłata PayUfd37602b-d015-11ef-892d-71f336508dd1 pozdrawiam
Nie znam się na tym. Ale parę osób miało tu taką blokadę z powodu długiego czasu wysyłki. Z tego co widzę masz 16-17 dni pokazywany, może to stąd ta blokada....
Wszystkie miałem ustawione na czas wysyłki 5 dni a akcje były od 2 01 2025 do 10 01 2025r wiec nie wiem dlaczego środki trafiły na oczekujące
@Client:125626511 Skonsultuję tę kwestę z dedykowanym zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
Czy coś wiadomo w temacie
@Client:125626511 przepraszam, że czekałeś na odpowiedź!
Opóźnienie wypłat wynika z przewidywanego czasu dostawy w ofercie.
Jeśli prognozowany czas dostawy jest dłuższy, niż 10 dni kalendarzowych, wypłata może zostać zablokowana ze względów bezpieczeństwa.
Jeśli zmienisz czas realizacji zamówienia i przewidywany będzie krótszy, niż 10 dni to na przyszłość taka sytuacja się nie powtórzy.
Nie mamy możliwości zdjęcia tego ograniczenia dla aktualnych transakcji, na wypłatę musisz poczekać do 31.01.2025 roku.
Czas realizacji moich zamówień jest ustawiony na 5 dni roboczych
@Client:125626511 Nie chodzi o czas w jakim nadasz przesyłkę tylko o przewidywany czas dostawy.
Z tego co widzę to masz tylko list ekonomiczny i tu przewidywany czas dostawy to 16 dni.
Z tego co widzę to masz tylko list ekonomiczny i tu przewidywany czas dostawy to 16 dni.
Dużo sprzedawców ma tą metodę, wszystkim blokują.
@Client:125626511 na przewidywany czas dostawy składają się czas wysyłki – czyli przewidywany czas, jaki sprzedający potrzebuje na przygotowanie przesyłki od momentu otrzymania zapłaty za przedmiot do jego wysłania oraz czas przewozu – czyli czas transportu przesyłki do Ciebie przez przewoźnika.
W Twoich ofertach przewidywany czas dostawy wskazuje na minimum 13 dni.