Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Rozmowa z pracownikiem Allegro na prośbę o interwencję w sprawie Żabek cyt
ja :
Witam .
Bardzo proszę o pomoc , a chodzi konkretnie o dostawę odbiór w punkcie Żabka
Nagminnym już się staje fakt odmowy podejmowania przesyłek przez w/w punkty, Odbiorcy zgłaszają słuszne pretensje w końcu opłacili przesyłkę , która docelowo ląduje w placówce pocztowej , a te mają obecnie ograniczony czas otwarcia no i oczywiście kilometrowe kolejki .
Wielokrotnie zgłaszałem przewoźnikowi fakt nieprawidłowego dostarczenia przesyłek , ale bez pożądanego skutku .
Źle dostarczone przesyłki często powracają , ponosimy / również Allegro w przypadku przesyłki Smart / koszty ,a Poczta po złożeniu reklamacji zasłania się regulaminem .
Jeśli to możliwe proszę o wyłączenie punktów Żabka z oferty dostaw
z szacunkiem
mdrogeria
Odpowiedź pracownika :
Jeśli jednak chodzi o metodę dostawy "Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch" to wystarczy zwiększyć cenę dostawy na przykładowo 9 zł. (jeśli koszt dostawy w przypadku tej metody będzie wyższy niż 8 zł. - oznaczenie Smart! się nie pojawi). Mogą Państwo również usunąć całkowicie metodę z cennika.
W przypadku metody dostawy "Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch" nie będzie możliwości ustawienia ceny wyższej niż 8 zł. dlatego proponuję zamienić ją na Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch i ustawić cenę wyższą niż 8 zł. lub tak jak wyżej - usunąć metodę dostawy z cennika.
Czyli spychalstwo , brak jakiegokolwiek zaangażowania , a w końcu allegro punkty jest przesyłką dedykowaną przez portal .
Najlepiej zwiększyć cenę dostawy i ponosić koszty dostawy i zwrotu jak Żabka odmówi podjęcia przesyłki
Heh więc niech będzie smart ostatecznie płaci Allegro
mdrogeria
@drekenzes oj... pamiętam numer sprzed kilku lat jeszcze smarka nie było , szedłem do samochodu i płakałem ze śmiechu . Zamówiłem 12 rolek bombli do pakowania 2 paki o znamienitych rozmiarach choć lekkie , a że Żabusię taką niewielką mam po drodze to se umyśliłem właśnie tam odbiór . Wchodzę do sklepiku i w progu widzę swoje paczusie , zasłaniają prawie całą ladę chłodniczą . Przy kasie stały 2 małolaty i gadały z 3-cią ,tą za kasą , rzuciłem ,, dzień dobry , mam paczuszkę do odbioru ,, A! panienka zza kasy odpowiedziała ,, proszę chwilkę poczekać ,, konwersując zajadle z koleżankami , se.. OK ... pomyślałem skoro mnie zlewasz ...w końcu mi się nie spieszy i odrzeklaem ,że wpadnę może jutro rzucając jeszcze w progu ,, te dwie przy lodach to moje i ruszyłem do samochodu dziarskim krokiem ,zrobiłem może 3 kroki jak Panienka zza lady lotem błyskawicy stanęła w progu Żabusi i z czarującym uśmiechem zaprosiła mnie po odbiór paczuch .
Jak sprzedawca obiecuje ??? Niby gdzie??? Te wypociny na zielono to wróżby allegro. Najedź na nie to pokaże "sugerowany czas" xD Sprzedawca nie ma z nimi związku, oczywiści oprócz zbierania ochrzanu od wkurzonych klientów. Na dole w zakładce metod wysyłki masz napisane jaki czas wysyłki zadeklarował sprzedawca, do tego doliczasz regulaminowy czas dostawy gwarantowany przez przewoźnika np inpost 48h, allegro one tego samego dnia to bodajże 3 dni gwarantowane, miniprzesyłka to chyba ze 30 dni itp itp. Wszystko inne to wróżby allegro mające na celu zgarniać jak najwięcej kasy i zwalać jak najwięcej odpowiedzialności na innych.
@Myslovitz nagrodę "Złotego Szpadla" 2024 masz jak w banku.
Ależ wam wszystkim żal d... ściska, że można mieć swoje zdanie i je wyrazić. Zresztą po co ja to piszę, inspiratorze. Możesz nie zrozumieć. No jak to? Zapłaciła, zamówiła i jeszcze płacze, że nie może zlokalizować paczki.
to postaw się w sytuacji sprzedawcy co on ma zrobić ? przedstawił ci termin dostawy w zakładce (A NIE SUGERUJESZ SIĘ PRZEWIDYWANYM CZASEM...) na przyszłość więcej pokory i jeśli chcesz otrzymać szybciej przesyłki to polecam paczkomat (zauważyłem, że to klienci nie odbierają przesyłek jak tylko przyjdą do paczkomatu tylko leżą 2 dni).
Odbiór z Żabek i nadawanie tam to jakieś nieporozumienie.
Punkt pocztowy powinien te paczki obsługiwać, a Żabki, które nie przyjmują paczek powinny być zamknięte w niedziele i tyle!
Problemy z nieprzyjmowaniem paczek przez Żabki powinien być odnotowywany przez pracowników Poczty Polskiej i do Żabek nieprzyjmujących paczek powinny być przesyłane upomnienia. Głównym beneficjentem tego, że paczki mogą być nadawane do sklepów Żabka są te sklepy, a dostaje się bardzo niedocenianym i źle opłacanym pracownikom Poczty Polskiej.
Moja perspektywa oddaje mam nadzieje dobrze punkt widzenia Sprzedającego i Kupującego bo dokonuje transakcji regularnie jako jeden i drugi. Byłbym wdzieczny za potraktowanie tematu serio, bo to wpływa pośrednio na postrzeganie również Allegro.
Ja nie rozumie dlaczego odbiór na poczcie został połączony z innymi punktami. Żądam rozłączenia tych usług ze względu na jakość świadczonych usług.
Konieczność drukowania etykiet (przerzucanie kosztu druku na Klienta), możliwość odmowy przyjęcia przesyłki dyskredytują w mojej ocenie te punkty na rzecz poczty. W RUCHU nie wymagają nawet kodu, wydają paczki na nazwisko, ktokolwiek się zgłosi.
Czy to ma być jakość usług 2020 roku?
@__RPM_ a do paczek i listów odbieranych w placówce pocztowej bądź przywożonych przez kuriera etykiet nie drukujesz ?
Nie. Wypisuje gotowy druk na poste restante.
@__RPM_ jednak wolę drukować i ponosić koszty niż siedzieć i wypisywać ręcznie 🙂
@Kaliope_Brzeg Nikt bogatemu nie zabroni drukować internetu.
Siedzieć nie musisz, można się położyć albo stać.
Ja przepisuję tylko adresata. Długopis tańszy niż toner i serwis drukarki.
Skoro Poczta Polska i pozostałe punkty odbioru oferują różny standard usługi te powinny zostać rozdzielone.
@__RPM_ Przy umowie z pocztą i korzystaniu z e- nadawcy nie ma nawet wyboru, trzeba drukować. Może długopis i tańszy, ale czas drogi . I nie piszę tego złośliwie czy coś. Jeśli jest coś czego zawsze szczerze nienawidziłam w swojej pracy to jest to właśnie adresowanie ręczne przesyłek 🙂
@Kaliope_Brzeg przypominają mi się czasy, gdzie wszystko szło ręcznie - adresowanie etykiet + wypełnianie druczków pobrań bankowych. Ale to było wyzwanie. Całą rodzinę zagoniłem do wypełniania etykiet.
Do tego stanie w kolejce na poczcie, żeby nadać każdą paczkę osobno (wtedy każda była ważona, pracownik ręcznie wprowadzał nr do systemu, bo nie było skanerów itd). Czasowo masakra i te miny innych klientów, niezapomniane jak wtaczałem się do placówki z torbami pełnymi paczek.
Nie ma co narzekać - teraz to idzie mimo wszystko z automatu.
A co do tonera i drukarki, mam od kilku lat laserówkę hp i jeden toner pociągnie z rok, kupuję zamiennik za 20-30zł i śmiga aż miło. Drukowanie praktycznie za free.
@mikeza siedzę czytam i się zaśmiewam 🤣 Przypomniałeś mi te stare "dobre " czasy . A miny to nie tylko robili klienci ale i panie w okienkach . Ponieważ ja zawsze miałam więcej listów poleconych niż paczek, wyjmowały plik skoroszytów ze znaczkami i kombinowały , przekładały i dopasowywały bez końca ...
@mdrogeria zamiast : "przepraszamy za niedogodności, masz tu rabat"
jest: "jak się nie podoba to spadaj, nie musisz tak sprzedawać -ale obniżymy ci zasięgi"
czego się spodziewasz - nam tak allegro odpowiedziało, gdy reklamowaliśmy brak podjazdów dpd
brawo allegro!