anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

żabka , zaangażowanie pracownika Allegro :(

mdrogeria
#21 Demiurg#

Rozmowa z  pracownikiem Allegro na prośbę o interwencję w sprawie Żabek cyt

ja :

Witam .
Bardzo proszę o pomoc , a chodzi konkretnie o dostawę odbiór w punkcie Żabka
Nagminnym już się staje fakt odmowy podejmowania przesyłek przez w/w punkty, Odbiorcy zgłaszają słuszne pretensje w końcu opłacili przesyłkę , która docelowo ląduje w placówce pocztowej , a te mają obecnie ograniczony czas otwarcia no i oczywiście kilometrowe kolejki .
Wielokrotnie zgłaszałem przewoźnikowi fakt nieprawidłowego dostarczenia przesyłek , ale bez pożądanego skutku .
Źle dostarczone przesyłki często powracają , ponosimy / również Allegro w przypadku przesyłki Smart / koszty ,a Poczta po złożeniu reklamacji zasłania się regulaminem .
Jeśli to możliwe proszę o wyłączenie punktów Żabka z oferty dostaw
z szacunkiem
mdrogeria

 

Odpowiedź pracownika :

Jeśli jednak chodzi o metodę dostawy "Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch" to wystarczy zwiększyć cenę dostawy na przykładowo 9 zł. (jeśli koszt dostawy w przypadku tej metody będzie wyższy niż 8 zł. - oznaczenie Smart! się nie pojawi). Mogą Państwo również usunąć całkowicie metodę z cennika.

W przypadku metody dostawy "Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch" nie będzie możliwości ustawienia ceny wyższej niż 8 zł. dlatego proponuję zamienić ją na Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch i ustawić cenę wyższą niż 8 zł. lub tak jak wyżej - usunąć metodę dostawy z cennika.

Czyli spychalstwo , brak jakiegokolwiek zaangażowania , a w końcu allegro punkty jest przesyłką dedykowaną przez portal .

Najlepiej zwiększyć cenę dostawy i ponosić koszty dostawy i zwrotu jak Żabka odmówi podjęcia przesyłki 

Heh więc niech będzie smart ostatecznie płaci Allegro 

mdrogeria

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria Dziękuję za tę opinię, ale na podstawie wyłącznie Twoich doświadczeń nie wyeliminujemy punktów Żabka z oferty dostaw dla ponad 140 tys. Sprzedających na Allegro. Jeśli nie chcesz, aby ta metoda była dostępna w Twoich ofertach, nasz pracownik prawidłowo wskazał Ci sposoby jak to zrobić. 

Ze swojej strony mogę zapewnić Cię, że w obecnej sytuacji na bieżąco obserwujemy i sprawdzamy wszystkich przewoźników. Jeśli w danej firmie występują problemy z realizacjami na dużą skalę, od razu podejmujemy odpowiednie kroki. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Tak ,owszem , najlepiej zrezygnować , a może poinformować klienta podczas wyboru opcji dostawy o możliwości wystąpienia takiej sytuacji . wystarczy okienko

,, punkty partnerskie mogą odmówić podjęcia przesyłki w przypadku przepełnienia, w takim przypadku Państwa przesyłka zostanie przekierowana do najbliższej placówki Poczty Polskiej ,, 

I to by było właściwe rozwiązanie dające Odbiorcy pełny obraz dostawy jeszcze przed zatwierdzeniem transakcji , a odmowa podjęcia przesyłek przez Żabki nie jest sprawą marginalną .....

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@mdrogeria   niemal przy każdej formie dostawy musiałoby być okienko. Przy paczkomatach, że paczkę może kurier umieścić w paczkomacie zastępczym kilka kilometrów dalej lub wydawać z samochodu lub znaleźć miejsce  w skrytce dopiero po tygodniu.  Przy liście poleconym, że przywita Cię  awizo bo list ma za duże gabaryty żeby upchnąć go w skrzynce a listonosz ma zalecenie unikania kontaktu z odbiorcą 😄  Takie czasy niestety.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Inpost informuje i wysyła link z możliwością przekierowania przesyłki do paczkomatu zastępczego i w sytuacji przepełnienia Odbiorca wie ,że może przekierować przesyłkę / i odbywa się to za jego zgodą / lub czekać aż wybrany paczkomat będzie wolny . Odbiorca listu natomiast jest świadomy , że przesyłka może być awizowana i gdzie ma się udać w takim wypadku .

Odbiorca paczki w Żabce otrzymuje kubeł zimnej wody na głowę a nadawca 

wiadomo ...... 😞

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@mdrogeria  moje zamawiane z reguły lądują w paczkomacie zastępczym i nikt mnie jeszcze ani razu o zgodę nie pytał.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Zaglądaj do skrzynki odbiorczej , Inpost daje możliwość wyboru paczkomatu zastępczego , jeśli tego nie zrobisz paczka ląduje w następnym jaki kurier ma po drodze . Otwórz link i wskaż paczkomat ,który Ci pasuje będziesz czekał ,aż będzie możliwość umieszczenia paczki . Swój paczkomat odbiorczy widzę z okna , kurier kilkakrotnie podjeżdża jak się zwalniają skrytki  , ale czasem czekam do następnego dnia bo mi się nie chce gonić do drugiego .

oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

Nie prawda. Wybór paczkomatu jest przy nadawaniu. Oni pytają o zgodę na przekierowanie i to niemal od razu po nadaniu jeśli wiedzą że paczkomat bywa przepełniony. Brak reakcji oznacza brak zgody na przekierowanie. 

 

Ja nigdy nie przekierowuję bo nie będę jeździć do innej dzielnicy.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Wpisuję paczkomat zastępczy ten sam jaki podałem w zamówieniu , bywa ,że paczka wraca na oddział i umieszczona jest w skrytce w dniu następnym , a nawet kolejnym w okresie przedświątecznym . Jak mi zależy na czasie wówczas wskazuję inny zastępczy

oznacz moderatorów

emcefalooo
#2 Obserwator#

Odbiór z Żabek i nadawanie tam to jakieś nieporozumienie.

Punkt pocztowy powinien te paczki obsługiwać, a Żabki, które nie przyjmują paczek powinny być zamknięte w niedziele i tyle!

Problemy z nieprzyjmowaniem paczek przez Żabki powinien być odnotowywany przez pracowników Poczty Polskiej i do Żabek nieprzyjmujących paczek powinny być przesyłane upomnienia. Głównym beneficjentem tego, że paczki mogą być nadawane do sklepów Żabka są te sklepy, a dostaje się bardzo niedocenianym i źle opłacanym pracownikom Poczty Polskiej.

 

Moja perspektywa oddaje mam nadzieje dobrze punkt widzenia Sprzedającego i Kupującego bo dokonuje transakcji regularnie jako jeden i drugi. Byłbym wdzieczny za potraktowanie tematu serio, bo to wpływa pośrednio na postrzeganie również Allegro.

 

oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

Ja nie rozumie dlaczego odbiór na poczcie został połączony z innymi punktami. Żądam rozłączenia tych usług ze względu na jakość świadczonych usług. 

 

Konieczność drukowania etykiet (przerzucanie kosztu druku na Klienta), możliwość odmowy przyjęcia przesyłki dyskredytują w mojej ocenie te punkty na rzecz poczty. W RUCHU nie wymagają nawet kodu, wydają paczki na nazwisko, ktokolwiek się zgłosi.

Czy to ma być jakość usług 2020 roku?

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@__RPM_ a do paczek i listów odbieranych w placówce pocztowej bądź przywożonych przez kuriera etykiet nie drukujesz ?

_____________
Kama
oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

Nie. Wypisuje gotowy druk na poste restante.

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@__RPM_  jednak wolę drukować i ponosić koszty niż siedzieć i wypisywać ręcznie 🙂 

_____________
Kama
oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

@Kaliope_Brzeg Nikt bogatemu nie zabroni drukować internetu.

Siedzieć nie musisz, można się położyć albo stać.

Ja przepisuję tylko adresata. Długopis tańszy niż toner i serwis drukarki.

 

Skoro Poczta Polska i pozostałe punkty odbioru oferują różny standard usługi te powinny zostać rozdzielone.

 

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@__RPM_  Przy umowie z pocztą i korzystaniu z e- nadawcy nie ma nawet wyboru, trzeba drukować. Może długopis i tańszy, ale czas drogi . I nie piszę tego złośliwie czy coś. Jeśli jest coś czego zawsze szczerze nienawidziłam w swojej pracy to jest to właśnie adresowanie ręczne przesyłek 🙂

_____________
Kama
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@Kaliope_Brzeg  przypominają mi się czasy, gdzie wszystko szło ręcznie - adresowanie etykiet + wypełnianie druczków pobrań bankowych. Ale to było wyzwanie. Całą rodzinę zagoniłem do wypełniania etykiet.

Do tego stanie w kolejce na poczcie, żeby nadać każdą paczkę osobno (wtedy każda była ważona, pracownik ręcznie wprowadzał nr do systemu, bo nie było skanerów itd). Czasowo masakra i te miny innych klientów, niezapomniane jak wtaczałem się  do placówki z torbami pełnymi paczek.

Nie ma co narzekać - teraz to idzie mimo wszystko z automatu.

A co do tonera i drukarki, mam od kilku lat laserówkę hp i jeden toner pociągnie z rok, kupuję zamiennik za 20-30zł i śmiga aż miło. Drukowanie praktycznie za free.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@mikeza  siedzę czytam i się zaśmiewam 🤣 Przypomniałeś mi te stare "dobre " czasy . A miny to nie tylko robili klienci ale i panie w okienkach . Ponieważ ja zawsze miałam więcej listów poleconych niż paczek, wyjmowały plik skoroszytów ze znaczkami i kombinowały , przekładały i dopasowywały bez końca ...

_____________
Kama
oznacz moderatorów