Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Rozmowa z pracownikiem Allegro na prośbę o interwencję w sprawie Żabek cyt
ja :
Witam .
Bardzo proszę o pomoc , a chodzi konkretnie o dostawę odbiór w punkcie Żabka
Nagminnym już się staje fakt odmowy podejmowania przesyłek przez w/w punkty, Odbiorcy zgłaszają słuszne pretensje w końcu opłacili przesyłkę , która docelowo ląduje w placówce pocztowej , a te mają obecnie ograniczony czas otwarcia no i oczywiście kilometrowe kolejki .
Wielokrotnie zgłaszałem przewoźnikowi fakt nieprawidłowego dostarczenia przesyłek , ale bez pożądanego skutku .
Źle dostarczone przesyłki często powracają , ponosimy / również Allegro w przypadku przesyłki Smart / koszty ,a Poczta po złożeniu reklamacji zasłania się regulaminem .
Jeśli to możliwe proszę o wyłączenie punktów Żabka z oferty dostaw
z szacunkiem
mdrogeria
Odpowiedź pracownika :
Jeśli jednak chodzi o metodę dostawy "Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch" to wystarczy zwiększyć cenę dostawy na przykładowo 9 zł. (jeśli koszt dostawy w przypadku tej metody będzie wyższy niż 8 zł. - oznaczenie Smart! się nie pojawi). Mogą Państwo również usunąć całkowicie metodę z cennika.
W przypadku metody dostawy "Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch" nie będzie możliwości ustawienia ceny wyższej niż 8 zł. dlatego proponuję zamienić ją na Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch i ustawić cenę wyższą niż 8 zł. lub tak jak wyżej - usunąć metodę dostawy z cennika.
Czyli spychalstwo , brak jakiegokolwiek zaangażowania , a w końcu allegro punkty jest przesyłką dedykowaną przez portal .
Najlepiej zwiększyć cenę dostawy i ponosić koszty dostawy i zwrotu jak Żabka odmówi podjęcia przesyłki
Heh więc niech będzie smart ostatecznie płaci Allegro
mdrogeria
@mdrogeria Dziękuję za tę opinię, ale na podstawie wyłącznie Twoich doświadczeń nie wyeliminujemy punktów Żabka z oferty dostaw dla ponad 140 tys. Sprzedających na Allegro. Jeśli nie chcesz, aby ta metoda była dostępna w Twoich ofertach, nasz pracownik prawidłowo wskazał Ci sposoby jak to zrobić.
Ze swojej strony mogę zapewnić Cię, że w obecnej sytuacji na bieżąco obserwujemy i sprawdzamy wszystkich przewoźników. Jeśli w danej firmie występują problemy z realizacjami na dużą skalę, od razu podejmujemy odpowiednie kroki.
Tak ,owszem , najlepiej zrezygnować , a może poinformować klienta podczas wyboru opcji dostawy o możliwości wystąpienia takiej sytuacji . wystarczy okienko
,, punkty partnerskie mogą odmówić podjęcia przesyłki w przypadku przepełnienia, w takim przypadku Państwa przesyłka zostanie przekierowana do najbliższej placówki Poczty Polskiej ,,
I to by było właściwe rozwiązanie dające Odbiorcy pełny obraz dostawy jeszcze przed zatwierdzeniem transakcji , a odmowa podjęcia przesyłek przez Żabki nie jest sprawą marginalną .....
@mdrogeria niemal przy każdej formie dostawy musiałoby być okienko. Przy paczkomatach, że paczkę może kurier umieścić w paczkomacie zastępczym kilka kilometrów dalej lub wydawać z samochodu lub znaleźć miejsce w skrytce dopiero po tygodniu. Przy liście poleconym, że przywita Cię awizo bo list ma za duże gabaryty żeby upchnąć go w skrzynce a listonosz ma zalecenie unikania kontaktu z odbiorcą 😄 Takie czasy niestety.
Inpost informuje i wysyła link z możliwością przekierowania przesyłki do paczkomatu zastępczego i w sytuacji przepełnienia Odbiorca wie ,że może przekierować przesyłkę / i odbywa się to za jego zgodą / lub czekać aż wybrany paczkomat będzie wolny . Odbiorca listu natomiast jest świadomy , że przesyłka może być awizowana i gdzie ma się udać w takim wypadku .
Odbiorca paczki w Żabce otrzymuje kubeł zimnej wody na głowę a nadawca
wiadomo ...... 😞
@mdrogeria moje zamawiane z reguły lądują w paczkomacie zastępczym i nikt mnie jeszcze ani razu o zgodę nie pytał.
Zaglądaj do skrzynki odbiorczej , Inpost daje możliwość wyboru paczkomatu zastępczego , jeśli tego nie zrobisz paczka ląduje w następnym jaki kurier ma po drodze . Otwórz link i wskaż paczkomat ,który Ci pasuje będziesz czekał ,aż będzie możliwość umieszczenia paczki . Swój paczkomat odbiorczy widzę z okna , kurier kilkakrotnie podjeżdża jak się zwalniają skrytki , ale czasem czekam do następnego dnia bo mi się nie chce gonić do drugiego .
Nie prawda. Wybór paczkomatu jest przy nadawaniu. Oni pytają o zgodę na przekierowanie i to niemal od razu po nadaniu jeśli wiedzą że paczkomat bywa przepełniony. Brak reakcji oznacza brak zgody na przekierowanie.
Ja nigdy nie przekierowuję bo nie będę jeździć do innej dzielnicy.
Wpisuję paczkomat zastępczy ten sam jaki podałem w zamówieniu , bywa ,że paczka wraca na oddział i umieszczona jest w skrytce w dniu następnym , a nawet kolejnym w okresie przedświątecznym . Jak mi zależy na czasie wówczas wskazuję inny zastępczy
To już mój trzeci nieudany odbiór z Żabki i ostatni!
Nigdy więcej nie skuszę się na odbiór w tak beznadziejnym punkcie odbioru. Sprzedawca obiecuje dostawę następnego dnia, po czym paczka dociera po tygodniu, bo albo punkt przepełniony albo paczka poniewiera się w sklepie.
MASAKRA!!!
@Myslovitz mam nadzieje, że nie obwiniasz sprzedawcy za to jak funkcjonują firmy kurierskie ?
@Myslovitz weno zobacz dokładnie , do Żabki nie jest możliwe ,aby system pokazywał dostawę następnego dnia , to co widzisz na stronie głównej oferty dotyczy najszybszej dostawy 3-4 dni to norma .
oczywiście nagonka zawsze na sprzedawcę 😄
Umiem czytać i wcześniej paczki zamawiane do Żabki dostawałam następnego dnia.
Tak jest w ofertach, z których korzystałam a korzystam z Allegro już 24 lata, więc wiem, co robię. Paczka zamówiona 15 kwietnia do godz. 17.00 miała dotrzeć następnego dnia, czyli wczoraj i i ma status opóźniona. Na stronie DPD widnieje informacja, że wczoraj dwa razy kurier próbował dostarczyć paczkę, ale punkt był przepełniony. Never ever, tylko paczkomat albo Allegro One Box.
DPD Pickup (czy paczka do lub z punktu, albo jedno i drugie) ma termin doręczenia D+5. DPD Kurier (czyli z nadaniem u kuriera i doręczenie przez kuriera pod adres) ma zaś termin D+3.
To co podaje Allegro, to termin deklarowany, czyli przewidywalny. Nie jest on terminem gwarantowanym.
@Myslovitz Allegro One Box? Jak jeszcze nie miałeś problemów, to tylko fart, nawet nie będziemy o tym pisać, są tysiące tematów na forum... 😉
Świetnie. Każdy ma w jakimś momencie problem. Skoro mam problem z Żabką, to o tym piszę. Ostatnich 15 zakupów miałam do Allegro One Box i wszystko było OK.
@Myslovitz oni tam miejsca na paczki nie mają, wszystkie leżą przy ladzie/za ladą, w pobliżu lady i obsługa nieraz wywinie orła jak się o nie potknie...
No ale tak szczerze, czy to moja wina??? Niech nie przyjmują w ogóle. Są w ofercie, więc klienci korzystają. Ja już na pewno nie skorzystam. Może o to im chodzi. Będą mieli luźniej.
@Myslovitz w dalszym ciągu mają jakieś terminy doręczenia, a że w dalszej mierze sugerujesz się przewidywalnym terminem od allegro to powodzenia 🙂