anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

żabka , zaangażowanie pracownika Allegro :(

mdrogeria
#21 Demiurg#

Rozmowa z  pracownikiem Allegro na prośbę o interwencję w sprawie Żabek cyt

ja :

Witam .
Bardzo proszę o pomoc , a chodzi konkretnie o dostawę odbiór w punkcie Żabka
Nagminnym już się staje fakt odmowy podejmowania przesyłek przez w/w punkty, Odbiorcy zgłaszają słuszne pretensje w końcu opłacili przesyłkę , która docelowo ląduje w placówce pocztowej , a te mają obecnie ograniczony czas otwarcia no i oczywiście kilometrowe kolejki .
Wielokrotnie zgłaszałem przewoźnikowi fakt nieprawidłowego dostarczenia przesyłek , ale bez pożądanego skutku .
Źle dostarczone przesyłki często powracają , ponosimy / również Allegro w przypadku przesyłki Smart / koszty ,a Poczta po złożeniu reklamacji zasłania się regulaminem .
Jeśli to możliwe proszę o wyłączenie punktów Żabka z oferty dostaw
z szacunkiem
mdrogeria

 

Odpowiedź pracownika :

Jeśli jednak chodzi o metodę dostawy "Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch" to wystarczy zwiększyć cenę dostawy na przykładowo 9 zł. (jeśli koszt dostawy w przypadku tej metody będzie wyższy niż 8 zł. - oznaczenie Smart! się nie pojawi). Mogą Państwo również usunąć całkowicie metodę z cennika.

W przypadku metody dostawy "Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch" nie będzie możliwości ustawienia ceny wyższej niż 8 zł. dlatego proponuję zamienić ją na Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch i ustawić cenę wyższą niż 8 zł. lub tak jak wyżej - usunąć metodę dostawy z cennika.

Czyli spychalstwo , brak jakiegokolwiek zaangażowania , a w końcu allegro punkty jest przesyłką dedykowaną przez portal .

Najlepiej zwiększyć cenę dostawy i ponosić koszty dostawy i zwrotu jak Żabka odmówi podjęcia przesyłki 

Heh więc niech będzie smart ostatecznie płaci Allegro 

mdrogeria

oznacz moderatorów
34 ODPOWIEDZI 34

mdrogeria
#21 Demiurg#

@drekenzes oj... pamiętam numer sprzed kilku lat jeszcze smarka nie było , szedłem do samochodu i płakałem ze śmiechu . Zamówiłem 12 rolek bombli do pakowania 2 paki o znamienitych rozmiarach choć lekkie , a  że Żabusię taką niewielką mam po drodze to se umyśliłem właśnie tam odbiór . Wchodzę do sklepiku i w progu widzę swoje paczusie , zasłaniają prawie całą ladę chłodniczą . Przy kasie stały 2 małolaty i gadały z 3-cią ,tą za kasą , rzuciłem ,, dzień dobry , mam paczuszkę do odbioru ,, A! panienka zza kasy odpowiedziała ,, proszę chwilkę poczekać ,, konwersując zajadle z koleżankami , se.. OK ... pomyślałem skoro mnie zlewasz ...w końcu mi się nie spieszy i odrzeklaem ,że wpadnę może jutro rzucając jeszcze w progu ,, te dwie przy lodach to moje i ruszyłem do samochodu dziarskim krokiem  ,zrobiłem może 3 kroki jak Panienka zza lady lotem błyskawicy stanęła w progu Żabusi i z czarującym uśmiechem zaprosiła mnie po odbiór paczuch .

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Jak sprzedawca obiecuje ??? Niby gdzie??? Te wypociny na zielono to wróżby allegro. Najedź na nie to pokaże "sugerowany czas" xD  Sprzedawca nie ma z nimi związku, oczywiści oprócz zbierania ochrzanu od wkurzonych klientów. Na dole w zakładce  metod wysyłki masz napisane jaki czas wysyłki zadeklarował sprzedawca, do tego doliczasz regulaminowy czas dostawy gwarantowany przez przewoźnika np inpost 48h, allegro one tego samego dnia to bodajże 3 dni gwarantowane, miniprzesyłka to chyba ze 30 dni itp itp. Wszystko inne to wróżby allegro mające na celu zgarniać jak najwięcej kasy i zwalać jak najwięcej odpowiedzialności na innych.

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@Myslovitz nagrodę "Złotego Szpadla" 2024 masz jak w banku. 

oznacz moderatorów

Myslovitz
#7 Wielbiciel#

 Ależ wam wszystkim żal d... ściska, że można mieć swoje zdanie i  je wyrazić. Zresztą po co ja to piszę, inspiratorze. Możesz nie zrozumieć. No jak to? Zapłaciła, zamówiła i jeszcze płacze, że nie może zlokalizować paczki.

 

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#12 Orędownik#

to postaw się w sytuacji sprzedawcy co on ma zrobić ? przedstawił ci termin dostawy w zakładce (A NIE SUGERUJESZ SIĘ PRZEWIDYWANYM CZASEM...) na przyszłość więcej pokory i jeśli chcesz otrzymać szybciej przesyłki to polecam paczkomat (zauważyłem, że to klienci nie odbierają przesyłek jak tylko przyjdą do paczkomatu tylko leżą 2 dni).

oznacz moderatorów

emcefalooo
#2 Obserwator#

Odbiór z Żabek i nadawanie tam to jakieś nieporozumienie.

Punkt pocztowy powinien te paczki obsługiwać, a Żabki, które nie przyjmują paczek powinny być zamknięte w niedziele i tyle!

Problemy z nieprzyjmowaniem paczek przez Żabki powinien być odnotowywany przez pracowników Poczty Polskiej i do Żabek nieprzyjmujących paczek powinny być przesyłane upomnienia. Głównym beneficjentem tego, że paczki mogą być nadawane do sklepów Żabka są te sklepy, a dostaje się bardzo niedocenianym i źle opłacanym pracownikom Poczty Polskiej.

 

Moja perspektywa oddaje mam nadzieje dobrze punkt widzenia Sprzedającego i Kupującego bo dokonuje transakcji regularnie jako jeden i drugi. Byłbym wdzieczny za potraktowanie tematu serio, bo to wpływa pośrednio na postrzeganie również Allegro.

 

oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

Ja nie rozumie dlaczego odbiór na poczcie został połączony z innymi punktami. Żądam rozłączenia tych usług ze względu na jakość świadczonych usług. 

 

Konieczność drukowania etykiet (przerzucanie kosztu druku na Klienta), możliwość odmowy przyjęcia przesyłki dyskredytują w mojej ocenie te punkty na rzecz poczty. W RUCHU nie wymagają nawet kodu, wydają paczki na nazwisko, ktokolwiek się zgłosi.

Czy to ma być jakość usług 2020 roku?

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@__RPM_ a do paczek i listów odbieranych w placówce pocztowej bądź przywożonych przez kuriera etykiet nie drukujesz ?

_____________
Kama
oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

Nie. Wypisuje gotowy druk na poste restante.

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@__RPM_  jednak wolę drukować i ponosić koszty niż siedzieć i wypisywać ręcznie 🙂 

_____________
Kama
oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

@Kaliope_Brzeg Nikt bogatemu nie zabroni drukować internetu.

Siedzieć nie musisz, można się położyć albo stać.

Ja przepisuję tylko adresata. Długopis tańszy niż toner i serwis drukarki.

 

Skoro Poczta Polska i pozostałe punkty odbioru oferują różny standard usługi te powinny zostać rozdzielone.

 

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@__RPM_  Przy umowie z pocztą i korzystaniu z e- nadawcy nie ma nawet wyboru, trzeba drukować. Może długopis i tańszy, ale czas drogi . I nie piszę tego złośliwie czy coś. Jeśli jest coś czego zawsze szczerze nienawidziłam w swojej pracy to jest to właśnie adresowanie ręczne przesyłek 🙂

_____________
Kama
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@Kaliope_Brzeg  przypominają mi się czasy, gdzie wszystko szło ręcznie - adresowanie etykiet + wypełnianie druczków pobrań bankowych. Ale to było wyzwanie. Całą rodzinę zagoniłem do wypełniania etykiet.

Do tego stanie w kolejce na poczcie, żeby nadać każdą paczkę osobno (wtedy każda była ważona, pracownik ręcznie wprowadzał nr do systemu, bo nie było skanerów itd). Czasowo masakra i te miny innych klientów, niezapomniane jak wtaczałem się  do placówki z torbami pełnymi paczek.

Nie ma co narzekać - teraz to idzie mimo wszystko z automatu.

A co do tonera i drukarki, mam od kilku lat laserówkę hp i jeden toner pociągnie z rok, kupuję zamiennik za 20-30zł i śmiga aż miło. Drukowanie praktycznie za free.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@mikeza  siedzę czytam i się zaśmiewam 🤣 Przypomniałeś mi te stare "dobre " czasy . A miny to nie tylko robili klienci ale i panie w okienkach . Ponieważ ja zawsze miałam więcej listów poleconych niż paczek, wyjmowały plik skoroszytów ze znaczkami i kombinowały , przekładały i dopasowywały bez końca ...

_____________
Kama
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@mdrogeria zamiast : "przepraszamy za niedogodności, masz tu rabat"

jest: "jak się nie podoba to spadaj, nie musisz tak sprzedawać -ale obniżymy ci zasięgi"

czego się spodziewasz - nam tak allegro odpowiedziało, gdy reklamowaliśmy brak podjazdów dpd

brawo allegro!

 

oznacz moderatorów