Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po miesiącu użerania się z konsultantami i totalną ignorancją konsultantów chciałbym aby moja opinia, skargi i reklamacje trafiły do przełożonych tych właśnie konsultantów. Mimo najszczerszych chęci i napisania kilkunastu stron A4 tłumaczeń, próśb, przelania moich najszczerszych chęci dogadania się z Państwem zostałem potraktowany jak **piiip**o. Jakby istniała jakakolwiek konkurencja w Polsce, której niestety nie mamy bo macie monopol z wielką chęcią opuściłbym współpracę i skończył się non-stop **piiip**ać.
Nie będę tu opisywał kilkunastu sytuacji, które są tak absurdalne, że szkoda mi strzępić ryja.
Ktoś powinien przyjrzeć się jakości obsługi jedynym podmiotom jakie powinniście mieć na uwadze czyli przedsiębiorcom bo to dzięki nam macie te kilkadziesiąt miliardów obrotu.
Miesiąc marnowania czasu gdzie wystarczyło by odpowiedzieć na pytania i w normalny sposób się dogadać.
W zamian mamy przerzucanie się między wszystkimi konsultantami na kontach i odpowiedzi typu " Wie Pan co ma Pan sankcje na innym koncie proszę się kontaktować z tego konta" po kontakcie otrzymuje odpowiedź " proszę kontaktować się z tamtego konta" po kilku mailach i pytaniu DO CHOLERY JAK ZAŁATWIĆ SPRAWĘ? odpowiadacie " nie możemy panu powiedzieć co to za sankcje i czemu konta są powiązane proszę kontynuować kontakt z drugiego konta"
Jeśli jedno z kont przez problemy IT zostało zablokowane. Obdzwoniliśmy setki klientów więc wszystkie komentarze pozytywne zostały wystawione, negatywne komentarze w większosci zostały zmienione ale niektórzy klienci ich nie zmienią i tyle. Dodatkowo konto zablokowane jest od miesiąca więc nie ma opcji zwiększenia jakości sprzedaży przez resztę parametrów (BO NIE SPRZEDAJEMY!) i na pytanie w jaki sposób odblokować konto.
dostaję informację: "Proszę zmienić oceny i poprawić resztę parametrów" szczerze powiedziawszy taka odpowiedz mimo kilkukrotnego tłumaczenia i grzecznego pytania co teraz? to dla mnie jakby mnie ktoś zdzielił po pysku. Oczywiście pytam kilkukrotnie "No ale co jeśli nie ma szansy (FIZYCZNIE) na to co Państwo proponujecie" to kolejny raz odpisujecie Państwo ""Proszę zmienić oceny i poprawić resztę parametrów""
Jestem też udziałowcem i reprezentantem drugiej firmy czyli spółki z.o.o powiązaliście Państwo drugą osobną firmę o całkowicie odseparowanej osobowości prawnej. Gdzie od 2 tygodni piszę wyjaśnienia z jednej i drugiej strony, że proszę nas nie łączyć. Wyjaśniłem wszystkie państwa pytania i problemy. Gdzie dziś znów po tygodniu pisania elaboratów dostałem informację "Przedstawiliśmy już warunki zdjęcia sankcji z Pana konta XXXX. Nie przekazujemy przy tym informacji o tym, w jaki sposób wyszukujemy powiązania między kontami, ani też nie usuwamy ich na prośbę. Zgodnie z wcześniejszą korespondencją proszę o kontakt użytkownika konta CetrumKarpiowe z nami po zalogowaniu na nie. "
Nie macie Państwo prawa powiązywać i blokować drugiej spółki o osobnej osobowości prawnej tym bardziej po przedstawieniu wszystkich wyjaśnień. To chyba nie zgodne z prawem? Narażacie Państwo obie firmy na straty.
Proszę niech ktoś zajrzy do konwersacji z przełożonych i wyciągnie konsekwencje bo to jest jakiś żart.
☹️
@InfinityCarpPL powtórzę co pisałem już na forum wcześniej
sprawdź co regulamin allegro mówi o zbieraniu danych, na które powołuje się allegro
serwis nie może zbierać danych innych niż opisane w regulaminie i polityce prywatności
Powiedz mi więcej jeśli masz jakieś rozwiązanie problemu to chętnie skorzystam. Bardzo chcę się dogadać i ciągle proponuje normalną dyskusję by rozwiązać problemy ale niestety odkąd mają monopol to nie ma mowy by się sensownie dogadać.