anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[1.08.2023] Mój asortyment - nie działa na telefonie

MAMY ROZWIĄZANIE!
AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

Jak w tytule, po kliknięciu w Mój Asortyment nie wiedzę swoich aukcji 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
mdrogeria
#21 Demiurg#

@AR_Auto_Czesci a jesteś zalogowany na właściwym koncie ?

oznacz moderatorów
AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

Tak, widzę zamówienia, itp ale Mój Asortyment nie działa 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Może coś się dziej ponieważ ma być przerwa.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@AR_Auto_Czesci Czy możesz przesłać tutaj zrzut całego swojego ekranu wraz z widoczną datą i godziną? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

@_HolaOla_  okazuje się że problem jest tylko na smartfonach, po powrocie z miasta sprawdziłem na komputerze i wszystko działa, na smartfonie nic nie widać nawet w przejściu na Wersja na komputer w przeglądarce Google

 

Problem występuje na dwóch smartfonach, które zalogowane są do dwóch różnych kont Google.

 

Screenshot_2023-08-01-16-38-18-499_com.android.chrome.jpg

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@AR_Auto_Czesci dziękuję, poprosiłam już zespół techniczny o sprawdzenie tej sytuacji. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
siuroslaw
#8 Zapaleniec#

No to mnie też uziemiono mój asortyment.

Na smartfonie tylko info o przerwie i brak paska aby to przeeinąć.

Screenshot_2023-08-01-17-07-50-675_com.android.chrome.jpg

oznacz moderatorów
Kraina_lalek
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem - nie widzę swojego asortymentu 😔

oznacz moderatorów
Kraina_lalek
#7 Wielbiciel#

Od kilku godzin nie widzę swojego asortymentu sprzedaży- proszę o infoemacje czym to jest spowodowan

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Wielu tak ma.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AR_Auto_Czesci @Kraina_lalek @siuroslaw problem występuje tylko podczas korzystania z przeglądarki na telefonie, więc tymczasowo poprosimy o korzystanie z komputera. 
Dział techniczny pracuje już nad rozwiązaniem. Gdy tylko otrzymamy informację w tej sprawie, damy znać. 

AKTUALIZACJA 2.08.2023 
Otrzymaliśmy informacje, że problem został rozwiązany i już nie występuje. 
Gdyby było inaczej w zgłaszanych przez Was przypadkach, poproszę o informację. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
siuroslaw
#8 Zapaleniec#

Super porada, dziękuję.

Tylko ja nie mam komputera...

oznacz moderatorów