Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił 14 płyt winylowych, do każdej transakcji wybrał oddzielnie sposób dostawy za pobraniem (14 razy). Na prośbę klienta wysłałem wszytko w jednej paczce. Mam tylko jeden nr nadania, który wpisać mogę tylko raz. Reszta transakcji jest traktowana przez system jako numery nadania nie uzupełnione w terminie. W miesiącu mam około 70 transakcji, teraz przez zaistniałą sytuację epidemiologiczną sprzedaż jeszcze bardziej wyhamowała. Uzupełnianie przesyłek w terminie spadło mi po tych 14 pobraniówkach do 60%, jakość sprzedaży siadła.
Rozmawiałem już o tym na czacie allegro. Wiem taki macie system. Ale wymaga poprawy, często zdaża się że klient kupuje i płaci za jeden przedmiot by po kilku godzinach dokupić coś jeszcze wysyłam mu w jednej paczce - co jest jedynym sensowym rozwiązaniem. Proszę nie pisać, że powinienem był wysłać 14 wysyłek za pobraniem bo koszt jednej to 20,88 zł co w sumie znacznie przewyższyło by wartość zamówienia.
Warto zastanowić się nad możliwością łączenia kilku zamówień od jednego klienta.
Moja sytuacja jest bez wyjścia, zostałem pokonany przez niedopracowany system, pomimo, że uczciwie towar wysłałem w zadeklarowanym przeze mnie terminie.
P.S. przesyłka do mnie wróciła, firma kurierska nie podjęła próby doręczenia - ale to już inna historia 😞
Możesz wpisać jeden i ten sam numer nadania ręcznie do pozostałych zamówień.
Wpisać mogę, ale system liczy tylko ten pierwszy wpisany, zapamiętuje i jak wpiszesz go jeszcze raz gdzie indziej to jakbyś nie wpisał i statystyki lecą w dół na łeb...
@muzaro Mam wrażenie, że wszystkie te funkcjonalności tworzą ludzie nie mający zielonego pojęcia o handlu i o życiu.
A ja się zastanawiałem, czemu nie mam 100% numerów nadań…