Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
|
||
|
Wlasnie tez otrzymałam taka wiadomość po przetłumaczeniu lekko zdebialam.. Ze będą jakieś koszta naliczane? O ile dobrze zrozumialam
@kwkonrad09 @annajtz nie martwcie się żadne koszta nie będą naliczane. Ta wiadomość to pomyłka, możecie ją zignorować.
Czy będzie jakieś zapewnienie oficjalne, że nic nie będzie naliczane? Nie chcę za pół roku zobaczyć komornika na koncie, za coś, z czym nie mam nic w wspólnego.
Czekamy na Oficjalne stanowisko Allegro ..
A mnie zastanawia jeszcze coś. Chyba nikt, kto tu w tym wątku napisał, nie jest zarejestrowany na allegro.cz. Sama próbowałam zalogować się na Allegro.cz danymi z Allegro.pl (mail lub nick oraz hasło) i nie udało mi się, więc oznacza to, że trzeba się tam zarejestrować niezależnie od Allegro.pl, jeśli ktoś chce korzystać z Allegro.cz. Dziwna więc ta.lpmylla, skoro maila do klientów Allegro.cz dostali klienci Allegro.pl
@Gosia7012022 sprzedający z kontem firmowym mogą (bez zakładania osobnego konta) wystawiać oferty na allegro.cz, korzystając z opcji dostępnych na allegro.pl.
otrzymałem maila z wiadomością po czesku, piszą o jakiś limitach i nie bardzo wiem, o ci chodzi, czy
Mnie też nękają, nawet na kontach, których nie używam.
Coś takiego?
Váš účet zapojený do akce Early Bird překročil za tento měsíc limit slev na provizi z prodeje, který činí 50 000 CZK brutto.
Już zapytałem Allegro.Czekam no odpowiedź
Taky jsem tam napsala, vůbec nevím o co jde. Doufám, že to vysvětlí. Nerada, aby mi strhávali karty peníze. Moje nervy.
@Client:111695818 this message is a mistake, sorry for that!
We are not charging your card or your account.
Translator: tato zpráva je chyba, omlouváme se za to! Neúčtujeme poplatky z vaší karty ani z vašeho účtu.
Witam. Dziś otrzymałam takiego maila od czeskiego Allegro. Myślę, że to jakaś pomyłka, bo nigdy nic z Czech nic nie kupowałam ani tym bardziej do Czech nie sprzedawałam. Sprzedaż okazjonalna, żadnych dużych obrotów. Ktoś
wie, o co chodzi?
Przesłałam.
Również dostałem taką wiadomość, o co chodzi?
Dostałam tego samego e-mail. Też jestem ciekawa o co w tym chodzi
Dobrý den, zakoupila jsem přes Allegro produkt, chtělo to ať se zaregistruju a dnes mi přišel email, že jsem překročila nějaký limit a že mi budou strhávat poplatek za překročení limitu. Jako jakého? Vůbec netuším, co jsem překročila při koupi a zaplacení!
Děkuji za odpovědi.
@Client:111695818 you received this message by mistake. Please ignore that.
Translator: toto je chyba, prosím ignorujte tuto zprávu. Omlouváme se za potíže!
Tak se nemusím obávat, že mi Allegro bude strhávat poplatky z mé karty?
@Client:111695818 yes, please don't worry, we definitely won't charge you because of this e-mail.
Translator: Rozhodně ne. Nebojte se, pro jistotu (kvůli této zprávě) z vaší karty nebudeme nic strhávat.
Dostałam takiego samego Emil