Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
co się stało z moimi aukcjami? wchodzę w poszczególne aukcje a po sekundzie znikają i pojawia się komunikat: Ta strona nie istnieje. Mogliśmy ją usunąć lub przenieść. Jeśli chcesz poznać szczegóły, skorzystaj z pomocy.
oraz dlaczego moje ogłoszenia są nie widoczne?
Witam w klubie. Otrzymasz odpowiedz że odnotowaliśmy takie sytuacje. Dodatkowo otrzymasz zapewnienie ze do końca tygodnia zostanie to naprawione. Problem w tym ze trwa to od ponad tygodnia i jakoś nic nie ruszyło w tej sprawie.
Po nocy w końcu większa część moich ofert uzyskała oznaczenie BUSINESS i są znowu widoczne.
Niestety nie wszystkie - ale jest znaczny progres.
@BusTruckParts bardzo przepraszam, że otrzymywałeś od nas sprzeczne komunikaty.
Wracam niestety z niedobrymi wiadomościami. Obecnie na business.allegro.pl widoczne są tylko oferty z wysyłką z Polski, Czech, Słowacji lub Węgier.
Ponieważ Twoje produkty są wysyłane z Estonii, nie będą w najbliższym czasie widoczne na business.allegro.pl.
@la_nika bardzo mi przykro to słyszeć. Szkoda, ponieważ właśnie z tym mamy stały problem – sprzedajemy klientom biznesowym z Polski ze stawką 0% VAT, mimo że oni płacą za zakup z naliczonym 23% VAT. Niestety nie mamy żadnej możliwości, aby zwrócić im tę różnicę, a klienci często o to pytają.
Sytuacja stanie się jeszcze trudniejsza po wprowadzeniu zmian od 20 października 2025 roku, kiedy Allegro ograniczy możliwości kontaktu ze stroną kupującą po dokonaniu zakupu. W takiej sytuacji nie będziemy mogli nawet omówić z klientem kwestii zwrotu VAT czy wystawienia odpowiedniej faktury, co może spowodować dodatkowe problemy zarówno po naszej stronie, jak i po stronie kupujących.
Czy dobrze rozumiem, że obecnie na Allegro Business mogą sprzedawać tylko firmy z Polski, Czech, Słowacji i Węgier, a platforma jest teraz niedostępna dla sprzedawców z innych krajów UE? To dla nas zaskakujące, ponieważ działamy legalnie w Unii, mamy aktywny numer VAT i spełniamy wszystkie wymogi, a w takiej sytuacji jesteśmy ograniczeni w sprzedaży i nadal mamy problem z rozliczaniem VAT – właśnie taki problem platforma miała pomóc rozwiązać dla firm takich jak nasza, ponieważ jesteśmy zobowiązani wystawiać faktury ze stawką 0% lub zwracać VAT firmom. Czy wiadomo może, kiedy można spodziewać się rozwiązania tej kwestii?