anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[2.11] Problemy techniczne - błąd przy generowaniu przesyłek do paczkomatów Inpost

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Drodzy Sprzedający, 

otrzymujemy od Was zgłoszenia, że pojawiają się dziś problemy z generowaniem przesyłek do paczkomatów. Sprawa jest już weryfikowana przez firmę Inpost. Więcej informacji będziemy przekazywać Wam na bieżąco. 

 

 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
93 ODPOWIEDZI 93

BOKIP
#8 Zapaleniec#

Cześć, działa wam manager sprzedaży Inpost? Od jakiś 20 minut nic u mnie nie działa, ciekawe co na to klienci 😤

oznacz moderatorów

COLOROWNIA
#8 Zapaleniec#

Norma, znowu awaria.

Też mi nie działa. Paczki czekają...

oznacz moderatorów

AlePiesio
#14 Krzewiciel#

nie działa mi też od 20 minut około, sprawdzam co chwile i lipa, wyrzuca mnie albo nie ma żadnych widocznych przesyłek...

oznacz moderatorów

pmk0018
#9 Pomysłodawca#

Coś mi się wydaje że to efekt ostatnich prac z nocy 31/1 listopada, masakra..... znowu odbiję się to na sprzedawcach

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

U mnie jeszcze jakieś 2 godziny temu działał ale niedawno byłem pod paczkomatem a tam nawet kurier in postu go przeklinał tak problematycznie działał .To są zapewne skutki wekendowej przerwy technicznej coś pewnie poszło im nie tak jak chcieli.

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

To musi być coś grubszego, u mnie też kurier wyklina, że mu aplikacja nie działa w terminalu. Zapowiada się super dzień 😄

 

A menedżer paczek ładuje się chyba z 5 minut przy imporcie...

oznacz moderatorów

bez_zbednych_pl
#9 Pomysłodawca#

Prawdopodobnie po wczorajszej przerwie znowu coś jest nie tak. Zalogować się, po kilku próbach możemy, ale nie można wydrukować etykiet

 

Update po kontakcie z infolinią: problem globalny po pracach serwisowych. Do dwóch godzin powinien zostać rozwiązany.

oznacz moderatorów

BIOreEKO_PL
#8 Zapaleniec#

ja po komunikacie "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!" usunąłem API a teraz na impoście nie mage się powiązać i wyskakuje "Upsss Aplikacja nie może połączyć się z API, sprawdź swoje połączenie sieciowe."

oznacz moderatorów

Tertuliante
#7 Wielbiciel#

no i cały czas NIC...

oznacz moderatorów

bergcomp
#9 Pomysłodawca#

Co na to Allegro ?

 

oznacz moderatorów

BOKIP
#8 Zapaleniec#

Allegro pewnie nic jak zawsze ale lepsze jest to ,że Inpost kasuje komentarze na facebooku niezadowolonych klientów którzy zgłaszają problem z menadżerem.

Komedia 😅

oznacz moderatorów

dubcs
#9 Pomysłodawca#

Jak to co? Jak zwykle ma nas głęboko. Za to odjąć punkty za nieterminową wysyłkę to już chętnie zrobią

oznacz moderatorów

ziomal1972
#7 Wielbiciel#

w Firefox za którymś razem się udało aczkolwiek w momencie zapłaty za etykietę są spore problemy (po naciśnięciu Opłać zero reakcji) 

oznacz moderatorów

PoltexBHP
#9 Pomysłodawca#

Jakimś cudem udało się nadać paczki, ale nie da się za cholere wydrukować etykiet...masakra z nimi

oznacz moderatorów

bez_zbednych_pl
#9 Pomysłodawca#

U nas było podobnie. Spróbuj generować etykiety pojedynczo. Jeśli dłużej będzie mulić odśwież stronę, ale się przeloguj. Tylko nie loguj się poprzez Allegro i nie odłączaj aplikacji.

oznacz moderatorów

HaftRoompl
#8 Zapaleniec#

u mnie tez nie działa :[

oznacz moderatorów

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

Super Dzień to będzie jutro, jak wyłączą zakładkę Transakcje. Z zakładki ZAMÓWIENIA wysyłka do 40 odbiorców to jakiś koszmar, wydruki totalnie niedostosowane do potrzeb sprzedawców.😭

oznacz moderatorów

Tertuliante
#7 Wielbiciel#

DZIAŁA!

oznacz moderatorów

BOKIP
#8 Zapaleniec#

Dokładnie, u mnie również zaczęło funkcjonować.Mam nadzieje ,że to już koniec atrakcji na dzisiaj od Inpostu 😐

oznacz moderatorów