Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy Sprzedający,
otrzymujemy od Was zgłoszenia, że pojawiają się dziś problemy z generowaniem przesyłek do paczkomatów. Sprawa jest już weryfikowana przez firmę Inpost. Więcej informacji będziemy przekazywać Wam na bieżąco.
Witam! Nie uzupełnia się automatycznie numer przesyłki. Czy ktoś dziś też tak ma? @InPost czy to będzie naprawione czy mamy ręcznie wklepać?
@Gasmin_pl czasami trwa to dość długo, ale się w końcu pojawia.
@pulkownik66 No właśnie ja już godzinę czekam. Zwykłe InPost szybko przekazuje te dane, nawet nie przypomnę kiedy ostatnio coś podobnego miało miejsce.
@Gasmin_pl Cyrk jest nie tylko z tym. Na Allegro mam status paczki- umieszczono w paczkomacie / to prawda / a w Inpost - Stworzono przesyłkę. 🤕
Dzień dobry,
dziękujemy za zgłoszenie.
Na chwile obecną nie odnotowaliśmy zgłoszeń w tym temacie. Prosimy o usunięcie historii przeglądania i ponowienie próby. Jeśli sytuacja się powtórzy zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszym operatorem.
Prosimy o przygotowanie skanu ekranu oraz opisanie sprawy.
Zgłoszenie można wysłać na adres: pomoc@inpost.pl.
No a u mnie niestety wciąż nie działa od wczoraj informacja. "404 page not found". Usunięta historia nic nie pomaga. Podstrona "szybkie nadania" działa ale nijak nie mogę dostać się na moje konto gdzie na wysyłki mam przygotowane fundusze
@Gasmin_pl Mam to samo... jak się nie pojawi do 22:00 to pewnie wart samemu przekopiować bo w statystykach na pewno się pojawi jako nieuzupełniony...
@mediasklep_eu U mnie już się pojawiło. Tak że warto poczekać )))
WItam
Mam problem. Klient wybrał Allegro kurier inpost opłacił poprzez Allegro, a nie mam tej paczki w menagerze. Wszystkie inne importują się bez problemów poza jedną przesyłką. Wylogowanie i ponowne łączenie kont nic nie dało.
Czy powodem może być to, że kupujący chwile po zakupie otworzył dyskusje z tematem „problem ze zwrotem” pytając w niej gdzie jest przycisk zapłać na Allegro?
mam identyczny problem z dwiema przesyłkami...
@InPost ????
Cały czas to samo, u mnie nie wyświetlają się przesyłki zakupione 30 i 31.10 a opłacone teraz.
W zaistniałej sytuacji prosimy o wyczyszczenie plików cookies lub skorzystanie z innej przeglądarki i ponowne zalogowanie się na konto Managera Paczek.
Na początku typ przesyłki jest automatycznie ustawiony jako import przesyłek typu „Allegro Paczkomaty 24/7”, jeśli ma zostać zaimportowany inny rodzaj przesyłki należy zmienić filtr na daną usługę i wybrać przycisk "Szukaj". Aukcja powinna się wówczas pojawić.
Jeśli po wykonaniu powyższych czynności zamówienie wciąż będzie niewidoczne, prosimy o przesłanie na adres pomoc@inpost.pl poniższych danych, które pozwolą nam na dokładniejszą weryfikację:
- Nazwa użytkownika Allegro sprzedającego:
- Nazwa użytkownika Allegro kupującego:
- Adres e-mail sprzedającego (w naszym systemie):
- Numer Aukcji:
- ID płatności:
- Data zakupu i płatności:
Podane wskazówki nic nie dają. Już próbowałem po takiej samej informacji otrzymanej z Obsługi Klienta Inpost. Po czym skierowali mnie do działu wsparcia technicznego. Podając te informacje czekam na rozwiązanie tego problemu. A klienci już się niepokoją
U mnie podobna sytuacja.
Przesyłki z 1 listopada.
Wiadomość wysłana na pomoc@inpost.pl, liczę na szybką reakcję
Nie ma po co czyścić plików skoro to nie wina komputerów - sprawdzane na kilku ... Nie ściągnęło danych (od 30.10 do 1.11 włącznie) w 99% - jakieś sporadyczne się przemknęły .... to mamy wysłać 20 maili ??? czy wszystko w jednym ??? , cudnie zamiast wysyłac przesyłki to będziemy wysyłać maile ... skończy się na anulowaniu transakcji pewnie , kto wpadł na genialny pomysł zrezygnowania z menagera ?? aaaa i uwaga dla sprzedających , jeśli coś sprzedacie i kupujący wypełni FODa i zacznie płacić ale z jakiegoś powodu płatność zostaje anulowana - to transakcja znika z zakładki transakcje - Allegro nie rozróżnia definicji anulowanie transakcji a anulowanie płatności ... grrrrr
U mnie dzisiaj Menedżer Paczek też nie widzi 4 przesyłek Smart zapłaconych przed 2.11 i nie mogę ich nadać gratisowo
ten sam problem, etykiety się nie generują, nie istnieją w menager przesyłek.