anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[2.11] Problemy techniczne - błąd przy generowaniu przesyłek do paczkomatów Inpost

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Drodzy Sprzedający, 

otrzymujemy od Was zgłoszenia, że pojawiają się dziś problemy z generowaniem przesyłek do paczkomatów. Sprawa jest już weryfikowana przez firmę Inpost. Więcej informacji będziemy przekazywać Wam na bieżąco. 

 

 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
93 ODPOWIEDZI 93

pulkownik66
#19 Nestor#

@Tertuliante  DZIAŁA!

I

ARMATY!

oznacz moderatorów

Gasmin_pl
#12 Orędownik#

Witam! Nie uzupełnia się automatycznie numer przesyłki. Czy ktoś dziś też tak ma? @InPost  czy to będzie naprawione czy mamy ręcznie wklepać?

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@Gasmin_pl czasami trwa to dość długo, ale się w końcu pojawia.

oznacz moderatorów

Gasmin_pl
#12 Orędownik#

@pulkownik66   No właśnie ja już godzinę czekam. Zwykłe InPost szybko przekazuje te dane, nawet nie przypomnę kiedy ostatnio coś podobnego miało miejsce.

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@Gasmin_pl  Cyrk jest nie tylko z tym. Na Allegro mam status paczki- umieszczono w paczkomacie / to prawda / a w Inpost - Stworzono przesyłkę. 🤕

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@Gasmin_pl 

Dzień dobry,

dziękujemy za zgłoszenie.

Na chwile obecną nie odnotowaliśmy zgłoszeń w tym temacie. Prosimy o usunięcie historii przeglądania i ponowienie próby. Jeśli sytuacja się powtórzy zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszym operatorem.
Prosimy o przygotowanie skanu ekranu oraz opisanie sprawy.
Zgłoszenie można wysłać na adres: pomoc@inpost.pl.

oznacz moderatorów

Mayhem91
#7 Wielbiciel#

No a u mnie niestety wciąż nie działa od wczoraj informacja. "404 page not found". Usunięta historia nic nie pomaga. Podstrona "szybkie nadania" działa ale nijak nie mogę dostać się na moje konto gdzie na wysyłki mam przygotowane fundusze 

oznacz moderatorów

mediasklep_eu
#8 Zapaleniec#
 
oznacz moderatorów

mediasklep_eu
#8 Zapaleniec#

@Gasmin_pl Mam to samo... jak się nie pojawi do 22:00 to pewnie wart samemu przekopiować bo w statystykach na pewno się pojawi jako nieuzupełniony...

oznacz moderatorów

Gasmin_pl
#12 Orędownik#

@mediasklep_eu   U mnie już się pojawiło. Tak że warto poczekać )))

oznacz moderatorów

artur198613
#11 Animator#

WItam

Mam problem. Klient wybrał Allegro kurier inpost opłacił poprzez Allegro, a nie mam tej paczki w menagerze. Wszystkie inne importują się bez problemów poza jedną przesyłką. Wylogowanie i ponowne łączenie kont nic nie dało.

 

Czy powodem może być to, że kupujący chwile po zakupie otworzył dyskusje z tematem „problem ze zwrotem” pytając w niej gdzie jest przycisk zapłać na Allegro?

oznacz moderatorów

mojaszkatulka_pl
#4 Eksplorator#

mam identyczny problem z dwiema przesyłkami...
@InPost ????

oznacz moderatorów

artur198613
#11 Animator#

Cały czas to samo, u mnie nie wyświetlają się przesyłki zakupione 30 i 31.10 a opłacone teraz.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

W zaistniałej sytuacji prosimy o wyczyszczenie plików cookies lub skorzystanie z innej przeglądarki i ponowne zalogowanie się na konto Managera Paczek.
Na początku typ przesyłki jest automatycznie ustawiony jako import przesyłek typu „Allegro Paczkomaty 24/7”, jeśli ma zostać zaimportowany inny rodzaj przesyłki należy zmienić filtr na daną usługę i wybrać przycisk "Szukaj". Aukcja powinna się wówczas pojawić.

Jeśli po wykonaniu powyższych czynności zamówienie wciąż będzie niewidoczne, prosimy o przesłanie na adres pomoc@inpost.pl poniższych danych, które pozwolą nam na dokładniejszą weryfikację:

- Nazwa użytkownika Allegro sprzedającego:
- Nazwa użytkownika Allegro kupującego:
- Adres e-mail sprzedającego (w naszym systemie):
- Numer Aukcji:
- ID płatności:
- Data zakupu i płatności:

oznacz moderatorów

kidsiaki-pl
#8 Zapaleniec#

Podane wskazówki nic nie dają. Już próbowałem po takiej samej informacji otrzymanej z Obsługi Klienta Inpost. Po czym skierowali mnie do działu wsparcia technicznego. Podając te informacje czekam na rozwiązanie tego problemu. A klienci już się niepokoją

oznacz moderatorów

AndrzejSiwinski
#8 Zapaleniec#

U mnie podobna sytuacja.

Przesyłki z 1 listopada.

Wiadomość wysłana na pomoc@inpost.pl, liczę na szybką reakcję

oznacz moderatorów

antykwariat-doti
#7 Wielbiciel#

Nie ma po co czyścić plików skoro to nie wina komputerów - sprawdzane na kilku ... Nie ściągnęło danych (od 30.10 do 1.11 włącznie) w 99% - jakieś sporadyczne się przemknęły .... to mamy wysłać 20 maili ??? czy wszystko w jednym ??? , cudnie zamiast wysyłac przesyłki to będziemy wysyłać maile ... skończy się na anulowaniu transakcji pewnie , kto wpadł na genialny pomysł zrezygnowania z menagera ?? aaaa i uwaga dla sprzedających , jeśli coś sprzedacie i kupujący wypełni FODa i zacznie płacić ale z jakiegoś powodu płatność zostaje anulowana - to transakcja znika z zakładki transakcje - Allegro nie rozróżnia definicji anulowanie transakcji a anulowanie płatności ... grrrrr

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

oznacz moderatorów

kidsiaki-pl
#8 Zapaleniec#

U mnie dzisiaj Menedżer Paczek też nie widzi 4 przesyłek Smart zapłaconych przed 2.11 i nie mogę ich nadać gratisowo

oznacz moderatorów

Ziemowit1
#7 Wielbiciel#

ten sam problem, etykiety się nie generują, nie istnieją w menager przesyłek.

oznacz moderatorów