anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[2.11] Problemy techniczne - błąd przy generowaniu przesyłek do paczkomatów Inpost

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Drodzy Sprzedający, 

otrzymujemy od Was zgłoszenia, że pojawiają się dziś problemy z generowaniem przesyłek do paczkomatów. Sprawa jest już weryfikowana przez firmę Inpost. Więcej informacji będziemy przekazywać Wam na bieżąco. 

 

 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
93 ODPOWIEDZI 93

antykwariat-doti
#7 Wielbiciel#

Stwierdzam brak kilkunastu przesyłek które są opłacone na Allegro pomiędzy 31 pażdziernika a naet 30 - do 1 szego , nie ma ich w Inposcie - ani paczkomatowych ani minikurierow - bedzie super - bo kupujacy pewnie czekać beda - a za chiny nie wydrukuje minikurierow - paczkomaty jakos sie ogarnie recznie ....  dobra zmiana 😞 

oznacz moderatorów

gramkultury2
#1 Nowicjusz#

mam to samo - menedżer paczek nie widzi kilkunastu transakcji pomiędzy popołudniem 31-10 a ranem 2-11  😞

oznacz moderatorów

lusedjoa
#9 Pomysłodawca#

mam to samo, pora żeby administrator zajął się tym tematem, w marcu była podobna historia, po ingerencji administratora problem ustąpił. PANIE ADMINISTRATORZE!!! 🙂

oznacz moderatorów

artur198613
#11 Animator#

Prędzej kupujący dostanie zwrot z pok niż ktoś się zainteresuje. Ja jedną pilną wysłałem na własną rękę.

oznacz moderatorów

tereska0208
#1 Nowicjusz#

Nie mogę nadać dwóch paczek allegro smart w 9863483565 nie wyskakują. inne zostały wygenerowane

oznacz moderatorów

harisma_pl
#9 Pomysłodawca#

Witam,

czy ktoś miał sytuację, że kilka paczek nie zostało zaimportowanych w menagerze inpost z allegro?

oznacz moderatorów

lusedjoa
#9 Pomysłodawca#

mam to samo już napisałem do allegro

oznacz moderatorów

joanna_jjk
#2 Obserwator#

Szanowni Państwo,

Mam problem z wysłaniem przesyłki paczkomatem. Nie mogę importować danych do wysyłki przez InPost. Podczas rozmowy telefonicznej z pracownikiem InPostu otrzymałam informację, że Allegro ma czas do 8 godzin na powiązanie oferty. Pierwszy raz mam problemy z wysyłką. Kupujący zapłacił, a ja nie mogę wywiązać się z umowy. Proszę mi powiedzieć, czy informacja o 8-godzinnym czasie na powiązanie jest prawdziwa, czy wina jest po stronie InPostu? Cała sytuacja może wpłynąć na ocenę Kupującego i obniżenie jakości mojej sprzedaży. Bardzo proszę o pomoc/sugestie w tej sprawie. 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

artur198613
#11 Animator#

Nie jest prawdziwa, u mnie zaległej nie powiązało od rana i wysłałem na własną rękę.

oznacz moderatorów

joanna_jjk
#2 Obserwator#

Dziękuję za odpowiedź.

oznacz moderatorów

e-mineraly
#8 Zapaleniec#

Witam,

Zaginęły mi etykiety inpost do zamówień na przesyłki między 29.10 a 02.11. Nie da się ich wygenerować choć są opłacone przez kupujących. Widoczne są tylko wysłane do 29.10 i nowe z 03.11. 

Jak można rozwiązać ten problem?

Pozdrawiam

Grzegorz

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@e-mineraly  od wczoraj jest jakiś problem z importem paczek, najlepiej napisz do allegro niech poszukają bo na forum niewiele zrobimy 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

e-mineraly
#8 Zapaleniec#

dzięki za info

oznacz moderatorów

LaGroszki
#9 Pomysłodawca#

Mam dzisiaj ten sam problem. 

oznacz moderatorów

Axis-tech
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

chciałem zapytać kiedy problem zostanie naprawiony bo od wczoraj menager inpostu nie widzi zamówień z 29.10.2020, 30.10.2020 oraz części zamówień z 31.10.2020.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Jeśli problemy z importowaniem przesyłek wciąż u Was występują, wysyłajcie wiadomości mailowe na pomoc@inpost.pl

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

danmari-art
#8 Zapaleniec#

Mam dokladnie to samo 4 paczki do wyslanie a ich nie ma w menadzerze, maila wyslalam i cisza:(

oznacz moderatorów

6583351818
#8 Zapaleniec#

Kolejny dzień problemów z Manager paczek Inpost. Nie działa Import Allegro Inpost

oznacz moderatorów

Axis-tech
#8 Zapaleniec#

U mnie przed chwilą udało się zaimportować zamówienia i normalnie wydrukować etykiety(od wczoraj nie działało), więc chyba problem naprawiony. Polecam sprawdzić.

oznacz moderatorów

artur198613
#11 Animator#

Zamówienia importuje normalnie, ale nie te zakupione w dniach 30-31.10 i opłacone teraz, tych dalej nie widzi.

oznacz moderatorów