anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

-200 PUNKTÓW ZA NIEROZWIĄZANĄ DYSKUSJĘ- NIE Z MOJEJ WINY

PanekAGD
#1 Nowicjusz#

OTRZYMAŁEM -200 PKT ZA NIEROZWIĄZANĄ DYSKUSJĘ JEDNAK. KLIENT ZWRÓCIŁ TOWAR NA SWÓJ KOSZT SWOIM KURIEREM TOWAR OKAZAŁ SIĘ PRZYJŚĆ POTŁUCZONY KLIENT ZGŁOSIŁ DO FIRMY UBEZPIECZENIOWEJ I CZEKA NA DECYZJĘ JA OTRZYMUJĘ -200PKT ZA NIEROZWIĄZANĄ DYSKUSJĘ (BYŁEM W STAŁYM KONTAKCIE Z KLIENTEM), ALE JAK MOGĘ ZWRÓCIĆ KLIENTOWI NALEŻNOŚĆ ZA TOWAR KTÓRY WRÓCIŁ USZKODZONY CAŁKOWICIE I KLIENT CZEKA NA DECYZJĘ FIRMY UBEZPIECZENIOWEJ. 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

Halfrunt
#20 Guru#

Wyślij wyjaśnienia do allegro przez formularza kontaktowy i poproś pracownika o zmianę decyzji. 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Reklamacja u przewoźnika 30dni, dyskusja bez oznaczenia jako nierozwiązana zamyka się po 30dniach sama czyli oznaczyl jako nierozwiązana bo dłużej będzie czekał na rozpatrzenie reklamacji u przewoźnika niż trwa dyskysja. Przewoźnik pewnie odrzuci że źle spakował i wywali roszczenie do ciebie że oddej kase bo mnie siem należy a allegro mu z protect odda. Efekt te punkty za dyskusję ci nie zejdą

oznacz moderatorów

PanekAGD
#1 Nowicjusz#

punkty już nam zeszły za nierozwiazanie dyskusji, ale jak możemy oddać pani pieniądze za towar który wrócił potłuczony- pani sama zamawiała kuriera. Do pani nie przemawiają argumenty iż to nie jest nasza wina, ona chce pieniądze i koniec, Jesteśmy raczkującym sklepem internetowym i nie do końca ogarniamy sprawy reklamacyjne czy zwrotowe,

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@PanekAGD otwórz sobie ustawe konsumencką paragraf 34.4 pomniejszenie kwoty zwrotu do 1 grosza czy ile to tam warte teraz min 1 grosz. Plus za spakowanie towaru odpowiada kupujący więc czekacie na rozpatrzenie reklamacji u przewoźnika 30dni. Na użytek allegro w dyskusji powtarzaj ze jest złożona reklamacja u przewoźnika przez kupującą. Czym to odesłane było i czy w smart? Czy sama placiła za zwrot i wybrała przewoźnika?

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@az1rael  "...KLIENT ZWRÓCIŁ TOWAR NA SWÓJ KOSZT SWOIM KURIEREM..."

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@KOGIEL_T no to wszystko jasne. Przeglądałem ekspresem to nie wyłapałem. @PanekAGD mozesz zwrocić tyle ile to warte po uszkodzeniu min 1 grosz.

oznacz moderatorów

PanekAGD
#1 Nowicjusz#

chodzi nam tez o to żeby allegro nie zabierało nam punktów- zbieramy je pilnie aby mieć smarta.

oznacz moderatorów

PanekAGD
#1 Nowicjusz#

tak sama spakowała, sama opłaciła i wybrała przewoźnika, sama wysłała, dlatego też nie czujemy się odpowiedzialni za sprzęt

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@PanekAGD bo nie jesteście ale zgodnie z ustawą kazdy zgłoszony w terminie zwrot musicie rozpatrzeć/przyjąć, czyli zwrócić min 1 grosz

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@PanekAGD

Z ciekawości, jaki przewoźnik? 

oznacz moderatorów

PanekAGD
#1 Nowicjusz#

dpd

oznacz moderatorów