Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dla mnie jest to chore że za brak zwrotów od klientów punkty lecą w dół,
powinno być chyba na odwrót?
@euphoria_art nie trybią im obszary , jak Masz zwroty dostajesz punkty jak szybko oddasz kasę , jak nie Masz zwrotów to te punkty nie są naliczane ,ale naliczają za bak zwrotów tylko z dziennym opóźnieniem .Jutro Ci naliczą za brak zwrotów i wszystko się wyrówna .
@mdrogeria to ciekawe co piszesz, bo jak miałem zwroty, to dostawałem 60pkt. za szybkie zwroty, a teraz mam 0 za zwroty i 0 za brak zwrotów 😁
Szybkie zwroty wpłat do klientów | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Brak zwrotów od klientów | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
@KOGIEL_T a to ja nie wiem czym sobie zasłużyłeś
Dziewczyny, możecie to wyjaśnić, dlaczego mam 0 pkt, w obydwu kategoriach🤔
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@euphoria_art Punkty są przyznawane za brak zwrotów w ciągu ostatnich 30 dni, jednak tylko wtedy, gdy masz minimum 10 zamówień - u Ciebie zamówień jest 9. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj.