anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość sprzedaży - Brak zwrotów od klientów

euphoria_art
#11 Animator#

Dla mnie jest to chore że za brak zwrotów od klientów punkty lecą w dół,

powinno być chyba na odwrót?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mdrogeria
#21 Demiurg#

@euphoria_art nie trybią im obszary , jak Masz zwroty dostajesz punkty jak szybko oddasz kasę , jak nie Masz zwrotów to te punkty nie są naliczane ,ale naliczają za bak zwrotów tylko z dziennym opóźnieniem .Jutro Ci naliczą za brak zwrotów i wszystko się wyrówna .

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@mdrogeria  to ciekawe co piszesz, bo jak miałem zwroty, to dostawałem 60pkt. za szybkie zwroty, a teraz mam 0 za zwroty i 0 za brak zwrotów 😁

Szybkie zwroty wpłat do klientów 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60 60 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Brak zwrotów od klientów 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@KOGIEL_T a to ja nie wiem czym sobie zasłużyłeś 

Bez tytułu.png

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

Dziewczyny, możecie to wyjaśnić, dlaczego mam 0 pkt, w obydwu kategoriach🤔

@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@euphoria_art Punkty są przyznawane za brak zwrotów w ciągu ostatnich 30 dni, jednak tylko wtedy, gdy masz minimum 10 zamówień - u Ciebie zamówień jest 9. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj.

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów