Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
cześć, czy ktoś ma problem ze wznowieniem oferty ? przy próbie wznowienia pojawia się komunikat "data wystawienia oferty nie może być z przeszłości" ??
@pupilkowo podaj proszę numer tej oferty.
2 oferty:
15310478659
15205949231
@pupilkowo prześlij proszę jeszcze zrzuty ekranu z formularza wystawiania oferty na których widoczny będzie cały ekran przeglądarki (wraz z paskiem strony oraz godziną i datą), cały formularz i komunikt jaki się pojawia. Zgłosimy to do działu technicznego, ale konieczne będą zrzuty ekranu.
Jestem w tej kwestii umówiona na rozmowę telefoniczną , podsyłam zrzut ekranu z komunikatem . Czy nasza rozmowa jest dla innych użytkowników widoczna ?
@pupilkowo Tak, to jest publiczne forum, zatem wątek jest widoczny dla wszystkich.
Na zrzucie nie widać niestety całego ekranu. Prześlij zrzut ponownie, a jeśli chcesz prowadzić prywatną korespondencję mejlową, opisz problem i prześlij zrzutu ekranu przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
@pupilkowo dajesz "wznów" czy "wystaw podobną". Bo ten komunikat jest raczej możliwy tylko w 2 przypadku. Lub przy dokończeniu wystawiania oferty zapisanej jako szkic.
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT
Dzień dobry, daję "wznów". oferty miała już sprzedaż, zakończyły się ponieważ produkt się wyprzedał, chcieliśmy wznowić sprzedaż i wznowić oferty / robiliśmy tak milion razy 🙂 tym razem jest jakiś błąd... 😞
@pupilkowo Jak już wspomniała wyżej Ola i Monika, potrzebujemy zrzutów obejmujących cały ekran, czyli wraz z paskiem adresowym przeglądarki, datą i godziną.
Potwierdzam, jest to samo u mnie: 15209733584 , 15210719539
U nas to samo, ten sam błąd. Widać od wczoraj dział techniczny nie może ogarnąć
14517766919
@pupilkowo @Ogrod-marzen @numizmaty_pl @AGD-RTV-IT Dział Techniczny już pracuje nad rozwiązaniem tego problemu.
Dzień dobry,
Na wszystkich naszych kontach Allegro istnieje problem ze wznawianiem zakończonych ofert.
We wszystkich przypadkach nie da się tego zrobić (Allegro zwraca jakiś nielogiczny błąd): "Nie wznowiono oferty - Data wystawienia oferty nie może być z przeszłości".
Przy próbie ręcznego wznowienia oferty (PPM -> Wznów i przejście do ręcznej edycji oferty) pojawia się informacja "Wznowiłeś ofertę w serwisie", ale nie skutkuje ona wznowieniem oferty (sic!).
p.s. W tych wypadkach nie istnieją żadne problemy z produktem czy jego parametrami.
Proszę o pilny kontakt celem rozwiązania sprawy, uniemożliwia nam to normalną pracę!
@APTEL Proszę, podaj numer tej oferty. Zgłoszę sprawę do Działu Technicznego.
Jasne, przykładowe nr ofert z każdego konta:
APTEL: 14175528703
APTEL-MULTIMEDIA: 15268052534
Centerdi_pl: 15272950963
APP_SHOP: 14919047401
@APTEL Dziękuję bardzo! Już się tym zajmuję.
U nas taki sam problem, od wczoraj.
np 14517766919