Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o zwrot prowizji gdyż kolejny szanowny użytkownik kupujący nie odebrał paczki. klient który kupił przedmiot na moim ogłoszeniu dwukrotnie naciągną mnie na koszta paczek kurierów. Szanowne allegro zwracam się z zapytaniem co z tym użytkownikiem będzie. Użytkownik tego konta bawi się moim kosztem poniosłem koszty wysłania towaru po dwa razy tam i powrotem i na dodatek jestem obciążony prowizją allegro.Czegoś tu nie rozumiem a więc proszę allegro o zwrot prowizji i zajęcia stanowiska w moim imieniu a żeby uniknąć w przyszłości takich kanciarzy.
Pisz bezpośrednio do allegro .
@arexrs6 Złożyłeś wniosek o zwrot prowizji i został on odrzucony? Odwołaj się tu; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym Opisz sytuację i domagaj się cofnięcia naliczonych opłat, gdyż kupujący nie zapłacił.
Przy wybranej ofercie kliknij menu Akcje, a następnie wybierz Zwrot prowizji.
Zaznacz produkty, które kupujący zwrócił z danego zamówienia. W tym miejscu zmienisz też liczbę sztuk, jeżeli kupujący zwraca na przykład 2 z 3 zamówionych przedmiotów.
Allegro nie jest stroną transakcji i nic nie zrobi do umowy dochodzi miedzy Tobą a kanciarzem 🙂 załóż mu sprawę w sądzie o zwrto poniesionych strat 🙂
@kostas11 allegro jest stroną trzecią transakcji
bo gwarantuje bezpieczne zakupy i wypowiada się w dyskusjach i bierze prowizję od transakcji