Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
w nowym widoku NADAJ PRZESYŁKĘ nie mogę wybrać punktu dostawy do Poczty. Zgodnie z sugestiami znalezionymi tutaj dodałem adresy dostawy włącznie z adresem poczty w której chcę pozostawić paczkę. Nic to nie daje - wyskakuje cały czas błąd "Adres punktu nadania przesyłki jest nieprawidłowy". Proszę o pomoc.
@Vat19_pl Cześć. Rozumiem, że masz uzupełnioną Książkę adresową (https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia)?
Pamiętaj również, że dla przesyłek Poczty Polskiej trzeba wskazać Urząd nadania zgadzający się z tym, który jest w umowie. Po kliknięciu "Zapisz przesyłki" pojawi się miejsce to wyboru urzędu nadania:
Jeśli problem znowu się pojawi, to prześlij mi proszę zrzut ekranu, na którym widoczny jest komunikat.
Witam,
podczas generowania etykiety wyskakuje mi błąd "Punkt punktu nadania przesyłki jest niepoprawny". Chcę od razu nadmienić, że wysyłki były realizowanie wielokrotnie a nie zmieniano żadnych ustawień konta. Etykieta do innego przewoźnika została wygenerowana prawidłowo, natomiast problem jest z Pocztą Polską.
Rzecz w tym, że nie pojawia się okno z możliwością wyboru urzędu nadania. Czy coś zmieniło się w ostatnich dniach? Nasza firma ma indywidualną umowę z Pocztą Polską i kurier odbiera od nas wszystkie paczki (także te z allegro). Czy należy dodać indywidualną umowę do konta allegro?
@T0YSB0X Bez umowy możesz skorzystać z tych metod dostawy. Natomiast umowy własne dodasz, jeśli korzystasz z usług przewoźników wymienionych tutaj, również Poczty Polskiej.
Zgadza się...jednak to nie rozwiązuje mojego problemu. Nadal nie wyświetla się możliwość wyboru miejsca nadania przesyłki Poczty Polskiej. Adresy nadania jakie były zapisane przy tworzeniu konta do adresy firmy, natomiast do tej pory nie było problemu z nadaniem paczki pocztowej.
@T0YSB0X Jeśli próbujesz nadać przesyłkę którąś z tych metod:
musisz dodać umowę własną.
Dodałam umowę własną. Nadal nie mam możliwości wybrania miejsca odbioru.
@T0YSB0X Jaki urząd nadania podałeś i dodatkowo - czy masz dodany adres nadawcy w tej zakładce?
Adres nadawcy jest podany. Przy nadaniu paczki Pocztą Polską do tej pory była możliwość wyboru miejsca nadania (konkretnego urzędu pocztowego) czy to była dostawa do paczkomatu czy na adres klienta. Czy to możliwe, że problem tkwi w punkcie odbioru (Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) lub w samym zamówieniu? Nawet przy wybraniu opcji: "Kurier dostarczy przesyłkę bezpośrednio do odbiorcy" pojawia się błąd jak w screen powyżej.
@nat_not sprawdzałam jeszcze teraz wcześniejsze wysyłki, które zostały zrealizowane przez Pocztę Polską. Chcąc wygenerować etykietę również pojawia się błąd (bez względu na sposób dostawy czyli kurier pocztex, punkt odbioru itp).
@T0YSB0X Podaj mi proszę numer zamówienia, przy którym aktualnie pojawia się ten problem. Skieruję sprawę do konsultacji.
Już skontaktowałam się z działem technicznym, okazuje się że to większy problem ze strony allegro nad którego rozwiązaniem już pracują.