Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
w kategorii w której głównie sprzedaję (karty kolekcjonerskie) dali ostatnio podwyżki na adsy i koszty robią się zwariowane. Doliczając prowizję allegro, podatki etc to są takie dni jak np wczoraj, że to mi się wszystko zeruje. Dzień właściwie stracony, a jeszcze trzeba wysłać towar... A najgorsze jest to, że do końca tego nie przewidzisz, bo czasami sobota chodzi, a czasami lipa... Czy wy ten algorytm jakoś dopracowujecie? Bo mam czasem wrażenie, że to działa na zasadzie "im gorzej tym lepiej (dla allegro)" oferta się wyklikowuje generując koszty, a nie ma na niej sprzedaży, to po co ją ciśniecie dzień po dniu? Tak, wiem, można ją wykluczyć, ale nie zapanuje się nad wszystkim od razu. Dostrzegalna jest często zbyt dużą dysproporcja w promowaniu na ofertach... długi temat z tymi adsami i ogólnie mam wrażenie, że z rok temu to działało lepiej...
@lewgorzkowski nikt nie dał podwyżek, to działa na zasadzie licytacji o pozycję, więc czym więcej się reklamuje tym droższe są stawki 😞
A allegro na tym zarabia 😄
w 2022 r. z reklam było 612 mln a w 2023 r. już 833 mln w 2024 r. stawiam że przekroczy mld 🙂
@kostas11 podwyżki w sensie najniższej możliwej stawki, wcześniej to było coś powyżej 30groszy, a teraz 55... przy tym asortymencie to się w miarę sprawdzało