Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, status wysłanych przesyłek nie aktualizuje się, co spowodowało spadek jakości sprzedaży poniżej poziomu neutralnego. Widzę że wiele innych użytkowników też miało z tym problem, czy jest jakiś sposób aby w przyszłości status aktualizował się automatycznie? I czy jakiś moderator może pomóc przywrócić dawny poziom jakości sprzedaży?
@Mlocio_2004 Proszę, wskaż przykładowe zamówienia, których dotyczy problem oraz napisz, w jaki sposób generujesz etykiety.
Etykiety generowane są w WebTrucker na stronie InPostu, następnie na allegro w zamówieniu klikam ikonę "dodaj numery przesyłek" tam wybieram Kuriera i wklejam numer przesyłki. Gdy kliknę w link który się wygeneruje w danych dostawy odnośnie tych przesyłek, to jestem przekierowywany na stronę InPostu i wtedy widzę status przesyłki, ale poniżej w rubryce Przesyłki wyświetla mi się informacja "brak statusu"
Pobrałem raport odnośnie przesyłek i brakuje w nim informacji kiedy została dostarczona przesyłka, co spowodowało że każda przesyłka została zaliczona jako odebrana po wyznaczonym terminie odbioru. Poniżej przesyłam przykładowe numery transakcji:
9899e2b0-6182-11f0-90b8-abb6e061c4ba
f798cc80-60a2-11f0-b745-c5ba5ec75693
033382f0-6090-11f0-9b9c-33aa95959fdb
Przesyłki zostały dostarczone w ciągu 24h od złożenia zamówienia. Zauważyłem że przesyłki wysyłane kurierem GEODIS również nie mają zaktualizowanego statusu przesyłki.
Dziękuję za pomoc.
@Mlocio_2004 Kluczowe podczas generowania etykiety przekazywanie zamaskowanych adresów mailowych. Są one identyfikatorami danego zamówienia. Bez tego nie otrzymamy informacji na temat statusów przesyłek.