anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aktualny czas na odbiór paczkomatu

Adekpol
#13 Ambasador#

Cześć wam,

 

Od jakiegoś czasu czas na odbiór paczki w paczkomacie zmniejszył się do takiego stopnia że ludzie " nie zdążą" odebrać paczki na czas, co w takiej sytuacji:

  • Koszta nowej paczki - kto pokrywa
  • Koszta nowej paczki jeśli to była usługa Smart - kto pokrywa

 

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

konto zamknięte
Nie dotyczy
  • Koszta nowej paczki - kto pokrywa - kupujący 🙂
  • Koszta nowej paczki jeśli to była usługa Smart - kto pokrywa - kupujący 🙂

dlaczego?
bo tylko jedna wysyłka jednorazowo jest w ramach smart, drugi raz nie da się wysłać na tą samą transakcję 🙂

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

to jest ostatnio nagminne

i mamy 3 typy takich kupujących

- nie odebrał przesyłki i milczy

- nie odebrał przesyłki i do tego odstępuje od umowy

i trzeci rodzaj ale chyba już na wybiciu - grzecznie przeprasza i prosi o ponowną wysyłkę

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

#1 i #2 na CL wskakują 🙂

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@RED ja robię tak 🙂

- nie odebrał przesyłki i milczy 

Jak opłacona z góry to leży na magazynie, jak pobranie od razu mail z ustawami i prośba o pokrycie strat. Różnie to działa jakieś 30 % zwraca.

- nie odebrał przesyłki i do tego odstępuje od umowy

Jak odstąpi przed odmową odbioru to uznaję, jak po powrocie paczki do mnie jest na to ustawa idzie mail z prośbą o pokrycie strat. Różnie to działa jakieś 30 % zwraca.

i trzeci rodzaj ale chyba już na wybiciu - grzecznie przeprasza i prosi o ponowną wysyłkę

Tych faktycznie mało, w nagrodę zwrot biorę na siebie i proszę kaskę tylko na ponowna wysyłkę w nagrodę za uczciwość 

😄 😄 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Adekpol nie skrócił, po prostu paczka jest 48h i od razu z paczkomatu jedzie do sprzedawcy a kiedyś była odwożona na sortownie / centralę i klient mógł po nią podjechać 🙂

Tu info z inposta 

Od 16 marca przesyłki zamówione do Paczkomatów będą czekać na odbiór, jak dotychczas – przez 48h. Po tym okresie nieodebrane przesyłki nie będą odsyłane do Oddziału InPost, ale zostaną zwrócone bezpośrednio do Nadawcy. Analogiczną zmianę wprowadzamy również dla przesyłek kurierskich – w przypadku, gdy nie uda się ich doręczyć bezpośrednio do Odbiorcy (podejmujemy dwie próby doręczenia), przesyłki trafią do Nadawcy.

Dlaczego taka zmiana? Chcemy maksymalnie ograniczyć kontakt pracowników Oddziałów InPost z osobami z zewnątrz, gdyż zachorowanie jednej osoby może wpłynąć na pracę całego Oddziału. Zdajemy sobie sprawę, że to istotna zmiana, ale mamy nadzieję, że przyjmiecie ją ze zrozumieniem. Oczywiście wrócimy do standardowych procedur, gdy tylko będzie to możliwe.

________
Κώστας
oznacz moderatorów