Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
W lipcu zmieniliśmy adres prowadzenia działalności, dane zmienione na allegro na początku lipca, przelewy weryfikacyjne zrobione, od 5 lipca wypłaty aktywne.
31 lipca pierwsza próba wypłaty środków(przycisk aktywny) - środki z przelewy24 wypłacone na konto, środki z PayU po chwili od wypłaty anulowana wypłata środków.
Od tego czasu praktycznie codziennie kolejne próby wypłaty środków, ta sama sytuacja, wypłata zlecona po czym po chwili anulowana (przykład poniżej)
02.08.2022, 18:23 anulowanie wypłaty środków PayU 4ff40a1b-fd38-4afa-9c44-69786b6d913c
02.08.2022, 18:23 wypłata środków PayU 4ff40a1b-fd38-4afa-9c44-69786b6d913c
Sprawa oczywiście zgłoszona do serwisu, niestety przez dwa dni zero konkretów, ponoć PayU nagle wymaga weryfikacji danych i wysłania zdjęcia dowodu osobistego - wiadomość w mailu od pracownika allegro aby wysłać zdjęcie dowodu w wiadomości e-mail i on przekaże do operatora??!! - to chyba można traktować tylko jako żart ...
Niestety osoby które zajmują się sprawą nie czytają chyba całych wiadomości tylko jakieś urywki ponieważ kilkukrotnie pisałam że wypłaty są cały czas aktywne a w ostatniej wiadomości pracownik przyznał że dowód nie powinien być wysyłany przez e-mail tylko przesłany przez formularz w ustawieniach wypłat Allegro i tam mam go załączyć - tylko pytanie jak mam go tam załączyć jeżeli wypłaty są cały czas aktywne!
2 sierpnia ostania wiadomość od konsultanta że musi ponownie skontaktować się z operatorem płatności, od tego czasu przez 4 dni brak odpowiedzi od konsultanta allegro.
Zaznaczam że na pozostałych kontach firmowych wypłaty zostały zrealizowane bez żadnego problemu.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ czy jesteście w stanie zgłosić to do odpowiednich osób aby ktoś kompetentny zajął się tą sprawą??
@wings_shop_pl Dziękuję Ci za opisanie tej sytuacji. Oczywiście zgłoszę tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
dziękuję, czekam w takim razie na wiadomość 🙂
@wings_shop_pl Otrzymałam informację, że w tym przypadku będzie niestety konieczne przesłanie dokumentów w odpowiedzi na mejla. Być może zainteresuje Cię opcja anonimizacji dowodu. Przykładowy artykuł pomocniczy: https://www.przelewy24.pl/
A powiedz mi proszę dlaczego mam przesyłać dokumenty jeżeli wypłaty są cały czas aktywne??
PayU nie zablokowało możliwości wypłat - a jeżeli PayU twierdzi że do wypłaty jest potrzebne zdjęcie dowodu to niech zablokują możliwość wypłat na poziomie systemu - wtedy będzie możliwość ponownego aktywowania wypłat poprzez przelew weryfikacyjny czy załączenie dokumentu w odpowiednim miejscu.
Jeden z konsultantów potwierdził że dokumenty nie powinny być wysyłane w wiadomości e-mail, tym bardziej w korespondencji z pracownikiem allegro ponieważ to tylko operator(w tym przypadku PayU jest instytucją płatniczą z odpowiedzialnością prawną za dane Partnerów. cyt.:
"
Ma Pani rację, przesłanie dowodu osobistego nie może odbywać się przez tą konwersację.
Przesłanie zdjęcia/skanu dowodu należy dokonać, przez formularz w ustawieniach wypłat Allegro, lub bezpośrednio do operatora PayU, w odpowiedzi na otrzymana od niego wiadomość email. Tylko operator jest instytucją płatnicza z odpowiedzialnością prawna za dane Partnerów. "
Czy uważasz że sposób aninimizacji który wysłałaś załatwia sprawę?
Czy naprawdę uważasz ze ktoś posiadając dane z dowodu takie jak imię, nazwisko, numer pesel, numer dowodu i datę jego ważności nie jest w stanie podpisać jakiejś umowy np. na telefon lub pożyczkę w firmie pozabankowej?
Powtarzam po raz kolejny, wypłaty są cały czas aktywne, PayU nie zablokowało możliwości wypłaty środków, co więcej na pozostałych kontach firmowych(z tym samym numerem NIP) takie wypłaty były robione w ostatnim tygodniu i doszły one do skutku, tam nie było żadnego problemu! - więc jak to jest tutaj muszą mieć zdjęcie dowodu aby wypłacić środki a na tamtych kontach nie potrzebowali żadnej weryfikacji??
Podejrzewam że problem istnieje po stronie serwisu allegro i jest spowodowany jakimś błędem, na drugim naszym koncie na początku lipca był problem ze zmianą danych, tam również pracownik allegro upierał się aby wysłać skan dowodu ponieważ rzekomo wymaga tego PayU - a nic takiego nie było konieczne, zmiana danych została przez Was anulowana po czym przeprowadziłam ją ponownie poprzez wykonanie przelewu weryfikacyjnego i od tego czasu dane są zmienione a wypłaty wykonywane bez żadnego problemu!
Na tym koncie zmiana danych została również przeprowadzona na początku lipca, przelew weryfikacyjny załatwił sprawę, 5 lipca dostałam informację e-mailem od Allegro że dane adresowe firmy zostały zmienione a wypłaty są aktywne, od tego czasu w żadnym momencie nie zostały zablokowane!
@ko_alkaodpowiesz na moje pytania czy dla Was temat już jest zamknięty mimo że w dalszym ciągu nie mogę wypłacić moich pieniędzy?
@wingsdesigne Konsultuję tę sprawę z Operatorem płatności. Kiedy otrzymam odpowiedź, to wrócę do tego wątku i Ci ją przekażę.
@ko_alka ??
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ może jakiś inny moderator może się zapoznać ze sprawą i dowiedzieć co mamy zrobić aby w końcu móc wypłacić NASZE PIENIĄDZE?? jeżeli @ko_alka nie jest w stanie załatwić tej sprawy!!!
myślę że 8 dni to wystarczająco długi czas aby skonsultować sprawę z operatorem płatności!!
na maile też już przestaliście odpowiadać 5 dni temu i konsultujecie sprawę z odpowiednim zespołem.
Rady konsultantów aby dodać lub usunąć kropkę z adresu nie przyniosły skutku(wypłaty cały czas były i są aktywne, od początku lipca nawet na minutę nie stały się nieaktywne)!
Za rady aby wysłać skan dowodu mailem podziękuję, już wcześniej wyjaśniłam że takie prośby można tylko traktować jako żart lub ewentualnie zgłosić do odpowiednich instytucji.
widzę po forum że już nie tylko ja mam taki problem, który podejrzewam że wynika z jakiegoś błędu po stronie serwisu allegro!
Nadmienię tylko że na naszym drugim koncie też już występuję taki sam błąd...
@wings_shop_pl Przepraszam, że tyle to trwa, ale wciąż nie otrzymałam odpowiedzi od Operatora płatności. Przypomniałam się w tej sprawie.