Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chcę zarejestrować aplikację, przede wszystkim muszę aktywować konto, spełniłem wymagania aktywacyjne i transfer się powiódł, ale otrzymałem wiadomość e-mail z informacją, że aktywacja nie powiodła się (widzę, że aktywacja konta nie powiodła się, ponieważ dane właściciela rachunku bankowego, z którego wykonałeś przelew, różniły się od danych w ustawieniach konta Allegro Zgodność danych jest warunkiem pomyślnej aktywacji konta.) Co muszę zrobić i gdzie zmienić dane aby nadal aktywować konto i móc zarejestrować się w normalnym środowisku aplikacji i korzystać z ?
@nianianyouyude W tym artykule znajdziesz informacje jak przeprowadzić pełną aktywację konta. Dane rachunku, z którego zrobisz przelew weryfikacyjny, muszą być zgodne z danymi konta Allegro.
Dziękuję za odpowiedź, ale postępowałem zgodnie z procesem opisanym na tej stronie, ale faktyczna aktywacja nie powiodła się.
@nianianyouyude A czy tym razem dane się zgadzały? Przelew weryfikacyjny musi być zlecony z konta, na którym dane zgadzają się z danymi na koncie Allegro.
Wystarczy dopasować imię i nazwisko posiadacza konta?
@nianianyouyude Wszystkie dane muszą się zgadzać, dlatego zleć przelew weryfikacyjny z konta, na którym są dane zgodne z tymi z konta Allegro.