Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co najbardziej zaniża jakośc sprzedaży i powoduje złe pozycjonowanie ofert? Przerwa w sprzedaży czy wydłużenie czasu dostawy? Bo zauważyłam obie reguły ale która mocniej wpływa na te obliczenia?
czy naprawde ani jedna osoba się nie wypowie??
Ja Cię zapytam. Co to jest pozycjonowanie ofert? W jakim kontekście to teraz rozumiesz?
W dosłownym,oferty pozycjonują sie lepiej lub gorzej i wpływa to na sprzedaż a zależne jest od działania algorytmów. Wiem że w wyżej wymienionych sytuacjach to się psuje i chciałam wiedzieć które działanie bardziej działa na niekorzyść.
No ok, tylko w dobie listingu produktowego ciężko stwierdzić jak zachowuje się klient.
Nie wiem czy porównuje oferty filtrując? No ale ustosunkuje się.
Ja wolałbym wydłużyć czas dostawy. Przerwa wg mnie jest dużo gorsza. Nawet wznowienie ofert robi problem. Najgorsze to zamknąć oferty i wystawić od nowa. To jest dramat.
Z mojego doświadczenia to jeśli są dobrze połączone to kwestia wznowienia ich to chwila. Przynajmniej ja nie miałam problemu.
O wznowieniu, nie wypowiadałem się w kwestii technicznej tylko pozycjonowania.
@petinek_pl tak naprawde to w związku z nowym widokiem nikt nic nie wie. Trzeba poczekac na wiecej danych bo to co działało do konca października niekoniecznie musi działac tak samo po 01-10