Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
PROSZE zobaczyć do czego allegro doprawdziło ignoracja wobec sprzedawców , jestem producentem który ma swój czas na wysyłkę 7 DNI ROBOCZYCH W 6 dniu ktoś mi pisze takiej treści negatywa dodając , że allegro mu nic nie zrobi , skąd ten tekst pewnie stąd że ten SZANOWNY KLIENT notorycznie daje ludzią negatywy i ma z tego jak widać ubaw ,paczka nadana czas wysyłki nie minął a on daje negatywa i mówi mi gdzie ja mam sprzedwać moje pytanie po co jest ten system oceniania dla zabawy ? , żeby Polska Patologia się wyżywała i myślą ze zero konsekwencji mogę niszczyć drugiego !? po co komu regulamin ? skoro klient moze miec go gdzies i przed wysyłką ocenia np towar , kolejna kwestia niby nie można oceniać czasu wysyłki w gwiazdach ale dać negatywa za czas wysyłki już można ABSURD !!!!
Z tego co widzę masz komentarze negatywne głównie z złą jakość butów i problemy ze zwrotem wpłaty po reklamacjach i odstąpieniach od umowy. Komentarze niezgodne z regulaminem możesz zgłosić do weryfikacji i ewentualnego usunięcia; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oceny-i-komentarze/jestem-sprzedajacym-kiedy-allegro-moze...
To jest odpowiedz do mojego postu ? Prosiłam o jakiś przegląd konto po za tym nie na tym koncie mam tego negatywa a negatyw jest za czas wysyłki który nie powinien być oceniam
Klienci teraz piszą negatywy jak chcą nie zgodne z prawda to już jest plaga ! Absurdalnych treści 7 dni rocznych ale w 6 dniu dam negatywa Będzie fun
Klient ma prawo do oceny całokształty transakcji w sposób, jaki mu się żywnie podoba. I nic tego, na szczęście, nie zmieni. Jasne, że czasem trafi się klient, dla którego wielką radością jest walnięcie negatywa. Ale jesli takich klientów i komentarzy jest wiele - to zaczyna świadczyć już o sprzedawcy i jego umiejętności, czy może raczej braku umiejętności, załatwiania trudnych spraw. W moim przypadku, lektura komentarzy sprzedającego, bardzo często powoduje to, że zastanawiam się przed zakupem. I szczerze - czytając Twoje komentarze, też bym się zastanawiał. Ale jedno Ci poradzę, choć zapewne się i tak tym nie przejmiesz - popraw jakość obsługi klienta, jako że to z nich żyjesz i negi, szczególnie za brak zwrotu pieniędzy, raczej Ci nie pomagają. A w odpowiedziach nie zwalaj winy na klienta, a przeproś. To zrobi o wiele lepsze wrażenie na czytających negi, niż pieniactwo, jakie uprawiasz.
Uważa pan czy pani ze klient może oceniać transakcje przed wysyłka !? To po co jest usunięcie gwiazdek za czas wysyłki ? Wie pani za co dostałam ostatnio negatywa na tym koncie ? Za to ze oddałam pieniadze w ciągu 3 dni i ze nie pasowały na nogę zemściła się i dała negatywa ja bym nie smiala uczciwej osobie dać takiego negatywa nie raz dostaje się negatywa ale z klientem próbuje się dogadać ale nie pozwolę sobie na ocenia tego jaki mam czas wysyłki bo mógł u mnie nie kupować a nie kupić i przed wysyłka napisać stek bzdur . Na tyle pozytwow co mam na koncie można mieć i negatyw za leży czym się handluje są ludzie co sprzedają elektornike i maja tak bzdurę komenatarze negatywne ze nawet tego nie czytam ale trzeba być osoba myśląca . Można kupić i odesłać towar albo wziąć za pobraniem i powtarzam po raz 10000 negatyw nie dotyczy mojego konta babysdreams .
A dlaczego miałby nie oceniać przed wysyłką w przypadku np. chamskiego zachowania się sprzedawcy w trakcie obsługi? I nie, nie bronie tu narwanych klientów, zwracam jedynie uwagę, że na Allegro to klient ma rację, nie sprzedający. Bo Allegro ma taką, a nie inną politykę sprzedaży swoich usług. I żadne pisanie na Społeczności tego nie zmieni.
Problem jest jeden ja slowe się nie odezwałam nadałam jedynie paczkę a w zamian negatyw .... ja nie jestem chamska dla klientów ale każdemu nerwy puszczają jak są nie zgodne z prawda i mimo dowód jest człowiek olewany
Jest pan pracownikiem Allegro bo broni Pan ich jak niepodległości . Nie będę zezwalać na takie coś sami sprzedają na Allegro i im to na rękę ze ja stracę smarta pracownicy Allegro lepiej będą zarabiać na swoich kontakch lub oficjalny sklep Allegro .
Nie rozumiem tez jak można tak mało sprzedawać mieć tylko 3 opinie i dawac mądrości życiowe jestem od tylu lat na Allegro ze to co teraz się dzieje to jest plaga ludzi złośliwych .
@babysdreams Właśnie. Nie rozumiesz. Co widać choćby po sposobie odpowiadania i personalnych przytykach. Zapewne dlatego właśnie masz problemy z kupującymi. Podpowiem, że na All można mieć wiele kont. Podpowiem też, że jestem tu ponad 15 lat. I nie, nie jestem pracownikiem Allegro, na szczęście dla samego Allegro. Po prostu nie przepadam za pisaniem głupot.
Aha czyli ja mam być cicho bo ktoś mi daje noty i pisze takie brednie ja po prostu załatwię to u prawnika skoro Allegro samo łamie swój regulamin gdzie jasno jest napisane ze nie można pisać w celu tylko i wyłącznie zaszkodzenia firmie i celowym zaniżaniu not tu niestety tak jest , ocenia towar którego nie posiada , a przytyki daje Pan odpoczatku dyskutuje o mojej sprzedaży gdybym była złym sprzedawca miała bym znaczenie więcej negatywów nie wypowiedział się pan na temat mojego tematu tylko na okrągło przytyki jaka jestem zła chociaż pan nie zna sytuacji .