Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Czy ma z Was też ten sam problem z Allegro Ads, chciałem teraz na wieczór włączyć kampanie, które wyłączyłem koło południa, ale niestety nie mogę ich uruchomić.
Zmienia mi się przycisk na zielony czyli wł. ale po chwili, gdy odświeżam stronę dalej wszystko jest wyłączone.
Pozdrawiam
@DnaDetailingShop może wyczerpałeś stawkę dobową🙂 po co wyłączasz Adsa? Za każdym razem, kiedy ponownie włączasz, system od początku uczy się twoich ofert, jest wtedy mało efektywny.
@konto zamknięte kampanie wyłączam, gdyż od godziny około 13 do godziny 19 nie ma u nas żadnej sprzedaży, a od jakiegoś czasu ( kilku miesięcy) jest tak, że nawet gdy sprzedaż jest zerowa to w tych godzinach budżet na kampanię się cały wyczerpywał i nie miało to żadnego sensu.
Teraz robimy właśnie tak, że wył. je około godziny 12-13 a włączamy ok. 19:00, wtedy ma to jakiś sens. Choć uważam, że dużo się zmieniło względem ubiegłego roku, gdzie kampanie super działały, teraz to porażka. Są ustawione na minimum.
Po dwóch latach odkąd włączyliśmy kampanie, gdzie byliśmy bardzo zadowoleni z nich, od kilku miesięcy to istna porażka, kampanie są włączone, budżet się wyczerpuje dość szybko, a sprzedaży brak. Robiliśmy wszystko co wcześniej, a jednak przestały one był efektywne. Allegro odpowiadało nam za każdym razem, że musimy jeszcze więcej kasy tam wkładać, a myśmy nie widzieli w tym sensu i stąd postanowiliśmy w ciągu dnia wyłączać na kilka godzin dziennie wyłączać kampanie.
@DnaDetailingShop Ads od pewnego czasu działa tragicznie, przypuszczam, że to kolejny efekt produktyzacji. System, który zarządza wyświetlaniem ofert potrzebuje czasu żeby się ich nauczyć Jak włączasz i wyłączasz to system świruje i ciągle zaczyna od początku. Może za mały budżet w stosunku do ilości ofert.
@konto zamknięte myślałem o tym co piszesz odnośnie nauki, ale nasz budżet od dwóch lat był bardzo podobny do ilości wystawionych ofert. Nie było tak, że budżet został ten sam, a ilość ofert wzrosła dwu czy trzy krotnie.
"przypuszczam, że to kolejny efekt produktyzacji" - coś w tym na pewno jest, bo z kim ostatnio nie rozmawiam ( głównie kurierzy, którzy obsługują mnóstwo firm wysyłkowych) mówi że bardzo się pogorszyła sprzedaż w wielu branżach.
nasz budżet od dwóch lat był bardzo podobny do ilości wystawionych ofert. Nie było tak, że budżet został ten sam, a ilość ofert wzrosła dwu czy trzy krotnie
ale stawka za kliknięcie wzrosła, w moich kategoriach, całkiem sporo🙂
Cały czas sprawdzamy wszystkie parametry i również u nas stawka za kliknięcie wzrasta cały czas, ale zawsze ją ustawiamy tak żeby była na odpowiednim poziomie.
@DnaDetailingShop co uważasz za odpowiedni poziom? Jeżeli ustawisz za niską stawkę, to twoje oferty będą wyświetlane "po kątach", a nie na dobrych miejscach🙂
@konto zamknięte zawsze ustawiamy lekko wyższą stawkę niż ta proponowana na tych kampaniach na których nam zależy. Na kampaniach mniej ważnych ustawiamy równy tej proponowanej.
@DnaDetailingShop no właśnie i tu jest pies pogrzebany, wszystko ustawione jak należy, a efektów kampanii brak🙂skąd ja to znam😁
No dobra, a włączyć się udało w końcu??
@konto zamknięte wcześniej było tak, że nasz budżet wystarczał na całe 24 godziny i sprzedaż była mega fajna z kampanii.
Od kilku miesięcy sprzedaż bardzo spadła a budżet wyczerpywał się około godziny 15:00. Stąd zmiana w naszych kampaniach i tym, że teraz je włączamy i wyłączamy w ciągu dnia.
Odnośnie kampanii, tak udało się je włączyć 🙂