anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Ads

DAFIT_P
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Mam pytanie do sprzedawców, którzy korzystają z Allegro Ads. 

Może ktoś mi podpowie co robię źle. 

Z allegro Ads korzystamy od około 2 lat, mamy ustawionych kilka kampanii w zależności od asortymentów i cen.

Do końca roku 2019 wszystko szło bardzo fajnie, praktycznie cały czas przez okres trwania kampanii (2 lata) nie musieliśmy za dużo zmieniać, gdyż byliśmy z nich zadowoleni. Zmiany były naprawdę kosmetyczne.

Przykładowo przeznaczając na kampanie 1000 zł Allegro Ads wyciągało z tego 10000 zł ( obrót) i tak proporcjonalnie to przeznaczonych środków na kampanie. 

Jednak od stycznia 2020 roku nagle to wszystko się zmieniło, przy czym myśmy nic nowego w kampaniach nie wprowadzili co by mogło spowodować takie zmiany.

Przelicznik zrobił się beznadziejny. I tak przykładowo inwestując 1000 zł w kampanie, Allegro Ads wyciągnęło już z tej kwoty tylko 5000 zł ( obrotu ). Jak sami widzicie spadek jest olbrzymi. 

Nie mamy pojęcia czym to jest spowodowane. Na przełomie lutego u marca, gdzie mamy początek sezonu i powinno wszystko już fajnie ruszyć wszystko było tak samo. Cały czas lipa. Próbowaliśmy zwiększyć budżet na kampanie, ale wyglądało to tak jakbyśmy na siłę pakowali kasę na marne, gdyż sprzedaż nie wzrastała proporcjonalnie. 

3 razy kontaktowaliśmy się w tej sprawie na czacie w zakładce allegro ads, ale po otrzymaniu informacji że musimy wyrzucić stratne oferty i tak na koniec rozmowy pracownik allegro twierdził, że najlepszym rozwiązaniem będzie ZWIĘKSZYĆ BUDŻET. 

Co lepsze, gdy ponad tydzień temu zaczęła się ta cała sprawa z koronawirusem sprzedaż praktycznie się skończyła ale budżety kampanii tak samo kończyły się dzień po dniu na maxa co mieliśmy ustawione.

W tej chwili wszystkie kampanie są wyłączone, gdyż szukamy rozwiązania problemu.

Czy ktoś z Was sprzedawcy spotkał się z podobną sytuacją i byłby w stanie coś nam podpowiedzieć.

Pozdrawiam

 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

SWAGSHOPONLINEPL
#9 Pomysłodawca#

Raczej jest to kwestia sezonowości produktów, obecnie ludzie raczej skupiają się na żywności, kosmetykach, lekach, środkach ochrony itd. a drudzy zwyczajnie nie kupują nic, bo nie wiedza co będzie z ich pracą czy funduszami dalej, bo każdy wie jaka sytuacja panuje. Generalnie marzec nigdy nie był jakimś szczytowym i wow miesiącem (przynajmniej u nas), styczeń to raczej tylko lekki posmak po Świętach i Dzień Babci I Dziadka, luty ewentualnie Walentynki, ale to tylko młodzi bardziej obchodzą. Generalnie bez obaw, nie ma sensu moim zdaniem przepalać dużej ilości budżetu, starać się utrzymywać dosyć wysoko z wyróżnieniami te oferty, które są odwiedzane, zmieniać asortyment, i sprawdzać co w danym momencie pożądają potencjonalni Kupujący. Pozdrawiam 🙂 

oznacz moderatorów