anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wpływ jakości sprzedaży na przyznanie rabatu transakcyjnego

dawal50
#14 Krzewiciel#

Trzeba mieć poziom co najmniej dobry by uzyskać zwrot prowizji z automatu. Problem w tym że ja wysyłając elektronicznie nie otrzymuję punktów w wielu obszarach takich jak: 

1. Numery przesyłek uzupełnione w terminie:Brak danych Nie znaleźliśmy u Ciebie zamówień, które powinny mieć wpisany numer przesyłki. 0 / 200 - Tutaj tracę 200 punktów mimo że nie mam przesyłek które powinny mieć wpisany numer przesyłki.
2. Procent ofert z numerami identyfikującymi produkty:0% 0 / 60 Wymaga poprawy - Tutaj tracę 60 punktów bo moje produkty nie mają EAN.
3. Procent ofert z Allegro Smart!:0% 0 / 50 Wymaga poprawy - Tutaj tracę 50 punktów bo nie mam smarta, bo wysyłam elektronicznie.
4. Metody dostawy - odbiór w punkcie:0,00% 0 / 30 Wymaga poprawy - Tutaj tracę 30 punktów bo wysyłam elektronicznie.
5. Metody dostawy - dostawa z Allegro:0,00% 0 / 20 Wymaga poprawy - Tutaj tracę 20 punktów bo wysyłam elektronicznie.
To jest 5 obszarów gdzie jest niesprawiedliwie. O ile znam argument allegro że "konkurencja ma to samo", to nie jest to prawdą, bo niektórzy wysyłają to samo także w pudełkach. Wystarczy że wyślą jedną rzecz fizycznie w miesiącu i już mają kilkaset punktów więcej i są wyżej w trafności. Podobnie zresztą jest w przypadku dyskusji gdzie 1 pozytywna dyskusja jest lepsza niż brak dyskusji, bo zdobywa się dodatkowe 25 punktów.
O ile wcześniej jakoś bardziej obojętne mi było to nieprzyznawanie punktów mimo braku błędów, tak teraz uzależnianie automatycznego zwrotu prowizji od jakości sprzedaży powoduje że inni będą mieli wygodniej, mimo że ich faktyczna jakość nie jest wcale lepsza od mojej.
Uważam że skoro sami piszecie że "Nie znaleźliśmy u Ciebie zamówień, które powinny mieć wpisany numer przesyłki" to powinienem mieć przyznane z automatu 200 punktów.
Jedynie EAN mogę zrozumieć bo nie jesteście w stanie z automatu sprawdzić czy moje produkty nie mają EAN.
Procent ofert z allegro smart, metody dostawy odbiór w punkcie i dostawa z allegro to kolejne niesprawiedliwie nieprzyznane punkty. Widzicie jaki mam rodzaj wysyłki więc czemu nie przyznajecie tych punktów? Sprawiedliwie byłoby dopiero gdyby punkty były przyznawane za to że wypełniło się wszystkie obowiązki, a nie że mam 0 punktów, bo nie wysyłam fizycznie więc kilka obszarów z punktami mnie omija. Konkurencja jest wyżej w trafności bo wyśle 1 przedmiot fizycznie w miesiącu a 1000 elektronicznie. Jakość mam taką samą jak ci co wysyłają fizycznie a obrywa mi się za formę wysyłki. @msniezek @_HolaOla_ @nat_not @cloudcloud 
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

pinsplash
#21 Demiurg#

@dawal50 Sam wiesz że to długa historia. Bo do tego możesz dodać następujące absurdy :

- Bark punktów za dyskusje rozstrzygnięte - bo nie masz dyskusji ! Czyli nie dostajesz punktów jak Twoi klienci się nie skarżą

- Punkty za szybką odpowiedź - po pierwsze nawet odp poniżej godziny nie gwarantuje max punktów. MUSISZ odpowiadać nawet gdy masz zaznaczony urlop, bo system go nie rozpoznaje i wtedy tracisz. To samo weekendy czy noc ( pytanie zadane o pierwszej w nocy, tu już ósma rano a odpowiedzi brak! )

- Punkty za uzupełnienie numerów - system liczy 24j od zakupu a nie dnia. Czyli ktoś kupi o 11rano, Ty nadasz o 9 rano następnego dnia, ale numer wprowadzisz o 12 - przekroczyłeś 24h!

- Allegro samo podaje / zmienia Ustalony przez Ciebie czas wysyłki - jezeli masz ustawiony np 72H a z reguły wysyłasz w ciągu 24h to Allegro tak pokaże Kupującemu. I Ty dostajesz po gwiazdkach gdy wyślesz np w ciągu 48h ( co i tak jest poniżej deklarowanego przez Ciebie czasu)

A to wszystko wpływa na jakość sprzedaży - czyli zwroty, SS i inne sprawy przekładające się na końcu na pieniądze...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów