Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Chcę złożyć skargę na działania działu "Dział Bezpieczeństwa Transakcji". Zostało mi zablokowane konto przez 2 nieprawdziwe komentarze jednego kupującego. Kupujący złośliwie wystawił 2 kłamliwe komentarze, a miał tylko jedno niekompletne zamówienie i zgodził się czekać na dosłanie brakującego elementu zamówienia, w końcu zmienił zdanie i od razu wystawił 2 jednakowe negatywy, nawet za zrealizowane w całości zamówienie, przez to że mało wtedy sprzedawałem jego negatywy stanowiły 50% sprzedaży za ostatnie 30 dni i zablokowały mi konto. Pracownik napisał wytyczne do odblokowania konta. Miałem zrealizować wszystkie bieżące zamówienia i zrobiłem to z własnych środków ponieważ wpłaty kupujących w wysokości prawie 20tys zł zostały zablokowane. Poziom jakości sprzedaży z ostatnich 30dni miał być na poziomie neutralnym do odblokowania konta. Wszystkie warunki zostały spełnione i mimo tego Dział Bezpieczeństwa Transakcji nie chce mi odblokować sprzedaży na koncie. Pisze mi teraz nie o 30 dniach tylko o 12 miesiącach i że mam poprawić niepoprawialne oceny żeby odblokowali mi konto i, że mam pisać do kupujących aby zmienili oceny których i tak nie zmienią bo wysyłałem prośbę o usunięcie komentarzy tak jak to mi doradzał wasz pracownik czyli z informacją, że zostanie wysłane przedsądowe wezwanie do usunięcia tych komentarzy bo są nieprawdziwe w tym wypadku. Poziom wymyślili sobie 95%, a mam 94,4%. Nie mogę ich poprawić z zablokowaną sprzedażą czyli konto odblokuje mi się za około rok ! Mimo to Dział Bezpieczeństwa Transakcji szantażuje mnie, że mam pisać ponownie co jest po prostu bezcelowe i bez jakiegokolwiek sensu bo kupujący ignoruje moje wiadomości. To jest po prostu jakaś paranoja. Teraz nie mogę nic sprzedawać chociaż mam same pozytywy i 5 gwiazdek za obsługę i zgodność z opisem od wszystkich kupujących poza tym jednym i od jeszcze jednego kupującego z przed pół roku, a na przestrzeni kilku ostatnich lat miałem same pozytywy co nie jest już pokazywane w panelu ocen. Proszę o pomoc w temacie bo to podejście pracowników tego działu jest po prostu skandaliczne, a ja nie mogę sprzedawać. Widzę, że sprzedający nie ma tu teraz nic do gadania. Kompletnie nic. Co się porobiło z tym portalem? Do tego pisze ten post drugi raz bo poprzedni tej samej treści został skasowany.
Tak paranoja ale kto Ci doradził straszyć sądem kupującego?
Pracownik allegro podczas zamówionej rozmowy telefonicznej powiedział żeby wysłać przedsądowe wezwanie do usunięcia komentarzy do kupującego bo to subiektywna opinie kupującego i oni nie mogą usnąć komentarzy, więc tak zrobiłem. Wysłałem mu je najpierw w wiadomości i prośbie do usunięcia komentarza. Sami tak mi radzili, a w wiadomości dział bezpieczeństwa transakcji napisał, ze takie pisanie jest niezgodne z ich standardami. Czy oni są normalni? Sami to doradzają, a później piszą, ze niemiło napisałem ? Kłamanie w komentarzach przez co mam zablokowane konto też nie jest miłe i misze się teraz denerwować. Ten portal to po prostu dno i kilka metrów mułu.