Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nasze środki na PayU są blokowane od kilku miesięcy!!! Allegro nie daje nam możliwości ich odblokowania. Przyczyną jaką nam podano jest brak poprawnego dokumentu zbycia, który powinien zostać przesłany w związku z dokonaniem cesji konta. Przesłaliśmy więc poprawiony dokument drogą mailową. Otrzymaliśmy informację, że musimy to zrobić przez panel i żeby było to możliwe musimy rozpocząć ponownie proces weryfikacji konta. Odpowiedzieliśmy, że nie możemy tego zrobić, ponieważ wszystkie dane naszego konta są poprawne, a aby rozpocząć ponownie proces weryfikacji trzeba dokonać w tych danych jakiejś zmiany. Odpowiedziano nam, że mamy w takim razie dokonać niewielkiej zmiany np. dopisać słowo ‘ulica’ w adresie. Zrobiliśmy tak. Taka mała zmiana rozpoczyna ponownie proces weryfikacji, ale system informuje, że nie ma potrzeby dosyłania nowych dokumentów i nie daje takiej możliwości. Żeby system pozwolił dosłać dokumenty trzeba by dokonać dużej zmiany w danych takiej jak NIP lub nazwa firmy, a tego nie możemy zrobić, bo musielibyśmy podać fałszywe dane, ponieważ obecne dane są poprawne. W ten sposób Allegro blokuje nam jakąkolwiek możliwość dosłania dokumentu i odblokowania środków. Pisaliśmy w tej sprawie zgłoszenia do Allegro od kilku tygodni otrzymując bezsensowne odpowiedzi, które świadczą tylko o tym, że nikt z obsługi nie zapoznaje się z całą wymianą wiadomości w komunikacie i odpowiada na wiadomość nie rozumiejąc i nie próbując zrozumieć na czym polega problem. CO MAMY W TEJ SYTUACJI ZROBIĆ, ABY WYPŁACIĆ ZABLOKOWANE ŚRDOKI???
@PRODUKT-KONTAKT dziękuje za przesłanie dokumentów w wiadomości e-mail. Zostały przekazane do operatora płatności. Mam nadzieję, że przesłanie dokumentów w tej formie będzie wystarczające, dlatego na razie proszę nie zmieniaj danych konta.
Poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, gdy tylko otrzymamy odpowiedź od operatora, damy znać.
@PRODUKT-KONTAKT otrzymałam odpowiedź, że konto zostało już zweryfikowane na podstawie poprawionego oświadczenia, które zostało wysłane w sprawie nr 27154811.
Wypłaty będą już prawidłowo realizowane.
Dziękuję za cierpliwość i przepraszam, że trwało to tak długo.
Zgłoś sprawę do Prokuratury.
Jak mam jakiś problem to tak robię. Sporadycznie bo sporadycznie ale nie mam siły się "kopać z koniem".
takie działania serwisu możesz potraktować jako czyn nieuczciwej konkunkurencji
utrudnianie dostępu do rynku. do portalu i itp
oraz jako możliwość oszustwa art 286 kodeksu karnego
co Cie obchodzi, że serwis czegoś nie może lub nie chce