anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro blokuje wypłaty środków z PayU

PRODUKT-KONTAKT
#8 Zapaleniec#

Nasze środki na PayU są blokowane od kilku miesięcy!!! Allegro nie daje nam możliwości ich odblokowania. Przyczyną jaką nam podano jest brak poprawnego dokumentu zbycia, który powinien zostać przesłany w związku z dokonaniem cesji konta. Przesłaliśmy więc poprawiony dokument drogą mailową. Otrzymaliśmy informację, że musimy to zrobić przez panel i żeby było to możliwe musimy rozpocząć ponownie proces weryfikacji konta. Odpowiedzieliśmy, że nie możemy tego zrobić, ponieważ wszystkie dane naszego konta są poprawne, a aby rozpocząć ponownie proces weryfikacji trzeba dokonać w tych danych jakiejś zmiany. Odpowiedziano nam, że mamy w takim razie dokonać niewielkiej zmiany np. dopisać słowo ‘ulica’ w adresie. Zrobiliśmy tak. Taka mała zmiana rozpoczyna ponownie proces weryfikacji, ale system informuje, że nie ma potrzeby dosyłania nowych dokumentów i nie daje takiej możliwości. Żeby system pozwolił dosłać dokumenty trzeba by dokonać dużej zmiany w danych takiej jak NIP lub nazwa firmy, a tego nie możemy zrobić, bo musielibyśmy podać fałszywe dane, ponieważ obecne dane są poprawne. W ten sposób Allegro blokuje nam jakąkolwiek możliwość dosłania dokumentu i odblokowania środków. Pisaliśmy w tej sprawie zgłoszenia do Allegro od kilku tygodni otrzymując bezsensowne odpowiedzi, które świadczą tylko o tym, że nikt z obsługi nie zapoznaje się z całą wymianą wiadomości w komunikacie i odpowiada na wiadomość nie rozumiejąc i nie próbując zrozumieć na czym polega problem. CO MAMY W TEJ SYTUACJI ZROBIĆ, ABY WYPŁACIĆ ZABLOKOWANE ŚRDOKI???

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@PRODUKT-KONTAKT dziękuje za przesłanie dokumentów w wiadomości e-mail. Zostały przekazane do operatora płatności. Mam nadzieję, że przesłanie dokumentów w tej formie będzie wystarczające, dlatego na razie proszę nie zmieniaj danych konta.
Poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, gdy tylko otrzymamy odpowiedź od operatora, damy znać. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@PRODUKT-KONTAKT otrzymałam odpowiedź, że konto zostało już zweryfikowane na podstawie poprawionego oświadczenia, które zostało wysłane w sprawie nr 27154811. 
Wypłaty będą już prawidłowo realizowane.
Dziękuję za cierpliwość i przepraszam, że trwało to tak długo. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

Zgłoś sprawę do Prokuratury.
Jak mam jakiś problem to tak robię. Sporadycznie bo sporadycznie ale nie mam siły się "kopać z koniem".

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

takie działania serwisu możesz potraktować jako czyn nieuczciwej konkunkurencji

utrudnianie dostępu do rynku. do portalu i itp

oraz jako możliwość oszustwa art 286 kodeksu karnego

co Cie obchodzi, że serwis czegoś nie może lub nie chce

oznacz moderatorów