anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ALLEGRO FINANSE

MAGAZYN69
#7 Wielbiciel

Witam, sprzedaje części na allegro z odbiorem osobistym i nie mam możliwości płacenia na produktu z góry. Nie mam włączonej opcji Allegro Finanse a klient przy zakupie zapłacił przez tą właśnie opcję. Proszę wyjaśnić mi jakim cudem klient miał taką możliwość?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@MAGAZYN69 podaj mi numer tego zamówienia.

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MAGAZYN69
#7 Wielbiciel

f1c51280-cc5b-11f0-ae9b-a9554126c9d6

Zamówienie zostało anulowane po kontakcie z kupującym

Ale proszę wyjaśnić jakim cudem w ogóle klient mógł wybrać taką opcję, jeśli nawet nie mamy jej podpiętej?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@MAGAZYN69 dziękuję, odbiór osobisty nie jest połączony wyłącznie z płatnością przy odbiorze. Co do zasady, możesz udostępnić płatność przy odbiorze (za pobraniem), ale nie może być ona jedyną dostępną opcją. W swoich ofertach musisz udostępniać także co najmniej jedną metodę płatności elektronicznej obsługiwaną przez Allegro Finanse (PayU lub Przelewy24), dlatego też kupujący mógł wybrać dokonać u Ciebie zakupu. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MAGAZYN69
#7 Wielbiciel

Dobrze ale nie mam uruchomionego allegro finanse i nie chcę mieć uruchomionej tej funkcji.

Klient zapłacił za ten produkt przelewem w międzyczasie zrezygnował z silnika i zrobił zwrot. Nie dostał zwrotu środków. Straszy mnie policją i sądem, mimo że nie jest to z mojej winy lecz z waszej platformy.

Teoretycznie środki są na allegro finanse, wy z tej kwoty pobraliście bez mojej zgody pieniądze za fakturę za którą mam czas zapłacić jeszcze ponad tydzień jakim prawem? Przez to środki nie mogą być zwrócone klientowi (brakuje do kwoty zwrotu kwoty, którą mi pobraliście)

Proszę oddać mi pieniądze, które zostały zabrane na rzecz spłaty faktury na którą mam jeszcze czas zapłacić i oddać klientowi pieniądze w trybie natychmiastowym.

Niestety rozmowa przez telefon nie była w stanie załatwić tego problemu.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@MAGAZYN69 

https://help.allegro.com/pl/sell/a/zasilenie-kwota-na-konkretny-zwrot-do-klienta-VLv90wWg8tj

EDIT - ok żeby to zadziałało to chyba i tak trzeba mieć zweryfikowane konto u operatora płatności.

oznacz moderatorów