Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, sprzedaje części na allegro z odbiorem osobistym i nie mam możliwości płacenia na produktu z góry. Nie mam włączonej opcji Allegro Finanse a klient przy zakupie zapłacił przez tą właśnie opcję. Proszę wyjaśnić mi jakim cudem klient miał taką możliwość?
@MAGAZYN69 podaj mi numer tego zamówienia.
f1c51280-cc5b-11f0-ae9b-a9554126c9d6
Zamówienie zostało anulowane po kontakcie z kupującym
Ale proszę wyjaśnić jakim cudem w ogóle klient mógł wybrać taką opcję, jeśli nawet nie mamy jej podpiętej?
@MAGAZYN69 dziękuję, odbiór osobisty nie jest połączony wyłącznie z płatnością przy odbiorze. Co do zasady, możesz udostępnić płatność przy odbiorze (za pobraniem), ale nie może być ona jedyną dostępną opcją. W swoich ofertach musisz udostępniać także co najmniej jedną metodę płatności elektronicznej obsługiwaną przez Allegro Finanse (PayU lub Przelewy24), dlatego też kupujący mógł wybrać dokonać u Ciebie zakupu.
Dobrze ale nie mam uruchomionego allegro finanse i nie chcę mieć uruchomionej tej funkcji.
Klient zapłacił za ten produkt przelewem w międzyczasie zrezygnował z silnika i zrobił zwrot. Nie dostał zwrotu środków. Straszy mnie policją i sądem, mimo że nie jest to z mojej winy lecz z waszej platformy.
Teoretycznie środki są na allegro finanse, wy z tej kwoty pobraliście bez mojej zgody pieniądze za fakturę za którą mam czas zapłacić jeszcze ponad tydzień jakim prawem? Przez to środki nie mogą być zwrócone klientowi (brakuje do kwoty zwrotu kwoty, którą mi pobraliście)
Proszę oddać mi pieniądze, które zostały zabrane na rzecz spłaty faktury na którą mam jeszcze czas zapłacić i oddać klientowi pieniądze w trybie natychmiastowym.
Niestety rozmowa przez telefon nie była w stanie załatwić tego problemu.
@MAGAZYN69
https://help.allegro.com/pl/sell/a/zasilenie-kwota-na-konkretny-zwrot-do-klienta-VLv90wWg8tj
EDIT - ok żeby to zadziałało to chyba i tak trzeba mieć zweryfikowane konto u operatora płatności.