anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot prowizji odrzucony

Hadwao_net
#12 Orędownik

Witam, co raz częściej po zwrocie środków klientowi i poproszeniu o zwrot prowizji system odrzuca złożony wniosek. Powód - Nie mamy informacji o odstąpieniu kupującego od umowy. Poproszę o podpowiedź co w takiej sytuacji mam zrobić? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Client:35386082
#17 Koryfeusz

Tutaj zgłaszaj się z reklamacjami do prowizji, a jak klienci zgłaszają Ci zwrot, że nie ma tej info w Allegro?
bo nieodebranie przesyłki to nie jest 'odstąpienie od umowy' i nie jest podstawą do zwrotu pieniędzy. Formalnie jest to nadal towar klienta.

oznacz moderatorów

Hadwao_net
#12 Orędownik

przepraszam ale nie rozumiem

oznacz moderatorów

Hadwao_net
#12 Orędownik

jeżeli klient nie odbierze paczki to rozumiem że mam mu nie zwracać środków do momentu kiedy nie odstąpi od umowy?   

oznacz moderatorów

Client:35386082
#17 Koryfeusz

mam mu nie zwracać środków do momentu kiedy nie odstąpi od umowy

Tak. Właśnie tak. Nie masz formalnego odstąpienia od umowy = nie oddajesz pieniędzy.
I nie masz problemu ze zwrotem prowizji.

oznacz moderatorów

Hadwao_net
#12 Orędownik

a co na to allegro, czy system przypadkiem nie odejmuje za to punktów?

oznacz moderatorów

Hadwao_net
#12 Orędownik

Nie przyznamy rabatu transakcyjnego (zwrotu prowizji), jeśli:

  1. Kupujący zapłacił za zakupy za pomocą metod płatności na Allegro i nie dostał od Ciebie zwrotu swojej wpłaty tą samą drogą.
  2. W zamówieniu nie został dodany numer listu przewozowego – dotyczy zamówienia za pobraniem, gdy kupujący nie zwróci towaru za pomocą formularza w zakładce Moje zakupy.
  3. Kupujący w formularzu zwrotu przedmiotu wskaże jeden z powodów zwrotu:
  • Towar inny niż zamówiony
  • Nie dotarł na czas
  • Brakujący element
  • Towar uszkodzony, ale paczka jest cała
  • Inna wada bądź niezgodność towaru z umową
  • Oryginalność towaru budzi wątpliwości

 

Jeżeli wyślę towar inny niż zamówiony i zostanie on zwrócony a ja zwrócę pieniądze to do transakcji nie doszło więc dlaczego nie otrzymam zwrotu prowizji?                                  Jeżeli towar nie dotrze na czas i zostanie zwrócony a ja zwrócę pieniądze to też do transakcji nie doszło więc dlaczego mam mieć nie zwróconej prowizji?                                  Jeżeli towar zostanie uszkodzony zapewne przez firmę kurierską i oddam klientowi pieniądze to również nie dojdzie do transakcji więc dlaczego allegro nie zwróci mi prowizji?. Prowizja jest pobierana przecież od zawartej umowy.

oznacz moderatorów