Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
proszę o pomoc - Kupujący nie odebrał przesyłki za pobraniem, paczka po dwóch tygodniach wróciła do mnie.
Złożyłem wniosek o zwrot prowizji do tego zamówienia ale został odrzucony.
Można się od tego odwołać?
Zamówienie fde3ac41-8adc-11f0-a374-2b3f33c8293d
@maltor_pl Nieodebranie przesyłki nie jest jednoznaczne z odstąpieniem od umowy. Najlepiej będzie, jak napiszesz do klienta z prośbą o potwierdzenie rezygnacji z zakupu i prześlesz zrzut ekranu przez formularz.
Prośba do klienta z mojej strony już była, niestety bez odzewu.
co w takiej sytuacji ?
@maltor_pl w takim układzie napisz do klienta, że od jutra zaczynasz naliczać koszty magazynowania jego towaru, bo formalnie, to On nadal jest właścicielem
@maltor_pl napisz do kupującego i wyznacz czas na jego odpowiedź i odebranie przesyłki z zastrzeżeniem, że jeśli nie otrzymasz odpowiedzi, uznajesz to za odstąpienie od umowy. Następnie, gdy ten termin minie, podeślij zrzut tej wiadomości w zgłoszeniu przez formularz będziesz mógł dodać załącznik, jeśli wybierzesz kontakt w wiadomości e-mail.