Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
od 4 stycznia nie zmienia się status przesyłki. Według informacji maiała być doręczona 4-5 stycznia, mamy 7 stycznia a jest nadal w doręczeniu. Proszę o sprawdzenie : ALE00000FAB0F7A
Pytaj sprzedającego to on odpowiada za towar do chwili dostarczenia.
@ostash85 Cześć 🙂 Skonsultuję to i wrócę do Ciebie z odpowiedzią
Sprzedający odpisał, że on przesyłkę wysłał i nie odpowiada za przewoźnika. Proszę o odpowiedź
@ostash85 Dziękuję za cierpliwość. Numer do śledzenia Twojej paczki to 1Z83354F6838182890: https://www.ups.com/track?loc=pl_PL&requester=ST/trackdetails
Punkt Kolporter nie przyjął przesyłki od kuriera - możemy przekierować tę paczkę bezpośrednio na Twój adres domowy. W tym celu skontaktuj się bezpośrednio z UPS lub napisz do nas przez ten formularz i podaj adres, pod który ma zostać doręczona przesyłka. Bardzo mi przykro, że spotkała Cię taka sytuacja.
Napisałem prośbę o przekierowanie do domu przez wskazany formularz. Dziękuję.
Jaki przewoźnik takie tempo dostawy .Wybierając tę formę dostawy trzeba cierpliwości ,bo tempo ich jest dość powolne.