anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro kolporter problem z odbiorem

gryfing_pl
#9 Pomysłodawca#

Cześć mam problem, ponieważ klient nie może odebrać paczki ze względu na jakiś błędny kod odbioru który otrzymuje. Czy w tym wypadku trzeba od razu składać reklamację do Allegro żeby wysyłali poprawny kod odbioru lub załatwili to z punktem czy jakoś inaczej się to załatwia? Miał ktoś już taki problem?

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

annas14-firma
#16 Inspirator#

@la_nika Dziękuję za informację. Sprawdziliśmy i w powiadomieniu z aplikacji Allegro jest informacja o kodzie odbiory. Przekazaliśmy informację klientowi i może sprawa się rozwiąże.

Co do kodu w Moje Zakupy, to niestety nie możemy znaleźć (sprawdzamy nasze zakupy). 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@annas14-firma a sprawdzaliście to w zakupach konta, z którego piszesz? Bo ja nie widzę na tym koncie zamówienia z tą metodą dostawy. Będę wdzięczna jeśli podasz mi do jakiego zamówienia nie znaleźliście kodu w zakładce Moje zakupy, żebym mogła to skonsultować, ponieważ ten kod powinien tam się znajdować. Idealnie jakbyście mogli dodać zrzut ekranu z Waszej zakładki Moje zakupy. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

@la_nika 

Numer zamówienia: 02dc1a31-1277-11ec-add1-8d7079a5b02f

SPOSÓB DOSTAWY: Odbiór w punkcie Allegro Punkty Kolporter
PRZEWOŹNIK I NUMER PRZESYŁKI: Allegro ALE00000062DF98
oznacz moderatorów