Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć mam problem, ponieważ klient nie może odebrać paczki ze względu na jakiś błędny kod odbioru który otrzymuje. Czy w tym wypadku trzeba od razu składać reklamację do Allegro żeby wysyłali poprawny kod odbioru lub załatwili to z punktem czy jakoś inaczej się to załatwia? Miał ktoś już taki problem?
Pozdrawiam
@la_nika Dziękuję za informację. Sprawdziliśmy i w powiadomieniu z aplikacji Allegro jest informacja o kodzie odbiory. Przekazaliśmy informację klientowi i może sprawa się rozwiąże.
Co do kodu w Moje Zakupy, to niestety nie możemy znaleźć (sprawdzamy nasze zakupy).
@annas14-firma a sprawdzaliście to w zakupach konta, z którego piszesz? Bo ja nie widzę na tym koncie zamówienia z tą metodą dostawy. Będę wdzięczna jeśli podasz mi do jakiego zamówienia nie znaleźliście kodu w zakładce Moje zakupy, żebym mogła to skonsultować, ponieważ ten kod powinien tam się znajdować. Idealnie jakbyście mogli dodać zrzut ekranu z Waszej zakładki Moje zakupy.
Numer zamówienia: 02dc1a31-1277-11ec-add1-8d7079a5b02f