anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Lokalne – jak zrealizować anulowanie zamówienia? I inne problemy platformy :(

DiskoJockey
#7 Wielbiciel#

Towar został sprzedany w pełnej ilości, ale kupujący zrealizował zamówienie i już został poinformowany. Nadal się wyświetla pozycje jako zarezerwowaną.

Ja: Jeżeli Panu chodzi o anulowaniu zamówienia, to trzeba samodzielnie go usunąć w zakładce Zamówień.

Klient:  Witam serdecznie nie mogę znaleźć tej opcji, może mi Pan podpowiedzieć, mam jeszcze jedno pytanie DiskoJockey związane jest z wykonywanym przez Pana zajęciem?

Pytania:

1.Gdzie znaleźć instrukcje dla klienta albo jak anulować podobne zamówienia od swojej strony?

2. Jeżeli zależy na zmianie sposobu dostawy przez klienta, jak to zmienić?

3. Jak w tym przypadku wycofać z opłaty prowizji? 

 

Więc, wygląda na to, że na rasie mamy dużo wątpliwości w tej platformie i osobno ja miałem i mam kilka kłopotów na etapie obsługi klienta. Dodatkowo do tego, mam sytuacje, gdy klient dokonał zamówienie z wyborem opcji odebrania od ręki, ale napisał że chce w końcu wysyłki i nie dało dopiero rozwiązać ten problem, oraz do tego należy też opłata za prowizje, chociaż klient odstąpił od zakupu bo nie umiał zmienić sposób dostawy albo zamówienie anulować.

Proszę adminów o pomoc! Dziękuję z góry.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

Na allegro lokalnie nie da się anulować zamówienia ani otrzymać zwrotu prowizji, jest to serwis dla prywatnych osób a tu nie przewidują takiej opcji, a opłata jest za wystawienie i nie podlega zwrotowi 😞

>>Na Allegro Lokalnie nie pobieramy prowizji za sprzedaż. Naliczamy opłatę za obsługę transakcji. Gwarantujemy, że Twoje ogłoszenie będzie widoczne dla kupujących na Allegro Lokalnie oraz na Allegro. Kupujący będzie mógł również skorzystać z szybkich płatności, aby zapłacić za przedmiot.

>>W przypadku transakcji zawieranych między osobami prywatnymi, a wyłącznie do takich dochodzi na Allegro Lokalnie, kupujący nie ma możliwości odstąpienia od umowy po zakupie.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

DiskoJockey
#7 Wielbiciel#

Ale problem! Czekam na podpowiedzi adminów.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@DiskoJockey  już wzywam 🙂 @nat_not @msniezek @cloudcloud 

________
Κώστας
oznacz moderatorów