Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Poczta Polska przechodzi reorganizacje, pozbyli się prawie 10% pracowników w ramach dobrowolnych odejść, co przekłada się na ponad 7 tysięcy par rąk mniej do pracy.
Poczta Polska nigdy nie była jakąś solidną firmą, ale ostatnio ich terminowość spadła poniżej poziomu krytyki.
Kupujący czekają nieraz 2-3 tygodnie na MiniPrzesyłkę. Są nerwy, agresja, wyżywanie się na sprzedawcy, który nie ma żadnego wpływu na to jak szybko ta przesyłka dostarczona.
Wielu kupujących zarzuca też sprzedawcom, że wprowadzają oni w błąd, bo dostawa powinna być na jutro(tego, że termin dostawy zależy od wyboru sposobu dostawy już kupujący nie biorą pod uwagę).
Allegro podaje też szacunkowy termin dostawy, który jeśli tylko zostanie przekroczony o jeden dzień to potrafi wpędzić niecierpliwego kupującego w furię.
Kupujący twierdzą też, że wybierając tę formę dostawy nie wiedzieli, że będzie ona realizowana przez Pocztę Polską, i po części ich rozumiem - nie ma żadnej informacji, że Allegro MiniPrzesyłka to list polecony doręczany przez Pocztę.
Wszystkie problemy z tą formą wysyłki odbijają się na sprzedawcy w postaci nerwowych telefonów, założonych dyskusji i negatywnych ocen sklepu.
Czy allegro ma jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu?
Cześć @TrafficMarketing.
Dziękuję za przekazane uwagi, przekażę je do zespołu, który zajmuje się współpracą z tym przewoźnikiem. Chciałbym jednak zaznaczyć, że niestety nie mamy wpływu na liczbę pracowników zatrudnianych przez przewoźnika ani na sposób organizacji jego pracy.
Jeśli usługi danego przewoźnika nie spełniają oczekiwań, warto rozważyć zmianę cennika dostaw i rezygnację z korzystania z jego usług, aby uniknąć podobnych problemów w przyszłości. Jeśli jest taka potrzeba, reklamację można złożyć bezpośrednio do Poczty Polskiej (wymagane będzie załączenie pełnomocnictwa) lub za pośrednictwem Allegro.
Mam to samo, aż przekazałem klientowi link do tego wątku. Allegro nic z tym od dawna nie robi, podnosi tylko cenę Allegro Mini Przesyłki, a jakość i zwłaszcza czas dostawy spadł diametralnie poniżej krytyki. Nie dotyczy to oczywiście wszystkich przesyłek, ale z każdym dniem coraz większej ilości.
Czas powoli żegnać się z tą formą wysyłki, która generuje więcej problemów niż wartości. Liczyłem, że zminimalizuje ona zwroty dla wyłudzeń smart, ale jednak coś znowu wam Allegro nie poszło.