anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Roztopione produkty czekoladowe

ARKADIUSZSTORE
#7 Wielbiciel

Witajcie. Zbliża się lata a tym samym mam problem co zrobić gdy klient zamówi produkty czekoladowe do paczkomatu gdzie latem temperatura sięga około 40 stopni C. Mam w ofercie wkłady żelowe mrożone~ płatne. Kto ponosi odpowiedzialność? Ja jako sprzedawca, InPost czy sam klient świadomy warunków panujących w paczkomacie?  @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@ARKADIUSZSTORE Ty jako sprzedający.
Musisz zorganizować sprzedaż w taki sposób aby towar dotarł do kupującego bez uszczerbku.


oznacz moderatorów

ARKADIUSZSTORE
#7 Wielbiciel

Można u mnie dokupić mrożone wkłady chłodzące. Informuje o tym klienta jednak odmawia. Czy na takiej podstawie można nieuwzględniający reklamacji?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@ARKADIUSZSTORE Nie można.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@ARKADIUSZSTORE Ty ponosisz odpowiedzialność , reguły przewozu są jasno określone , klient ma 48H na odbiór , musisz si z tym liczyć .

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

nie wszystko da się wysłać przez paczkomat

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

A InPost nie ma tych swoich klimatyzowanych maszyn. Nie są tak liczne jak te zwykłe ale jakieś tam są.

@ARKADIUSZSTORE a nie myślałeś aby w standardzie dodawać wkłady. Bardzo by to podniosło koszty?

oznacz moderatorów