Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie. Zbliża się lata a tym samym mam problem co zrobić gdy klient zamówi produkty czekoladowe do paczkomatu gdzie latem temperatura sięga około 40 stopni C. Mam w ofercie wkłady żelowe mrożone~ płatne. Kto ponosi odpowiedzialność? Ja jako sprzedawca, InPost czy sam klient świadomy warunków panujących w paczkomacie? @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@ARKADIUSZSTORE Ty jako sprzedający.
Musisz zorganizować sprzedaż w taki sposób aby towar dotarł do kupującego bez uszczerbku.
Można u mnie dokupić mrożone wkłady chłodzące. Informuje o tym klienta jednak odmawia. Czy na takiej podstawie można nieuwzględniający reklamacji?
@ARKADIUSZSTORE Nie można.
@ARKADIUSZSTORE Ty ponosisz odpowiedzialność , reguły przewozu są jasno określone , klient ma 48H na odbiór , musisz si z tym liczyć .
nie wszystko da się wysłać przez paczkomat
A InPost nie ma tych swoich klimatyzowanych maszyn. Nie są tak liczne jak te zwykłe ale jakieś tam są.
@ARKADIUSZSTORE a nie myślałeś aby w standardzie dodawać wkłady. Bardzo by to podniosło koszty?