anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro MiniPrzesyłka

TrafficMarketing
#10 Popularyzator#

Witam.

Poczta Polska przechodzi reorganizacje, pozbyli się prawie 10% pracowników w ramach dobrowolnych odejść, co przekłada się na ponad 7 tysięcy par rąk mniej do pracy.

Poczta Polska nigdy nie była jakąś solidną firmą, ale ostatnio ich terminowość spadła poniżej poziomu krytyki.

Kupujący czekają nieraz 2-3 tygodnie na MiniPrzesyłkę. Są nerwy, agresja, wyżywanie się na sprzedawcy, który nie ma żadnego wpływu na to jak szybko ta przesyłka dostarczona.

Wielu kupujących zarzuca też sprzedawcom, że wprowadzają oni w błąd, bo dostawa powinna być na jutro(tego, że termin dostawy zależy od wyboru sposobu dostawy już kupujący nie biorą pod uwagę).


Screenshot 2025-04-14 at 14-47-18 OPEL książka serwisowa książeczka PREMIUM na 16 PRZEGLĄDÓW GRATIS 5904726843062 za z Toruń - Allegro - (11485656925).png

Allegro podaje też szacunkowy termin dostawy, który jeśli tylko zostanie przekroczony o jeden dzień to potrafi wpędzić niecierpliwego kupującego w furię.

Kupujący twierdzą też, że wybierając tę formę dostawy nie wiedzieli, że będzie ona realizowana przez Pocztę Polską, i po części ich rozumiem - nie ma żadnej informacji, że Allegro MiniPrzesyłka to list polecony doręczany przez Pocztę.

Screenshot 2025-04-14 at 14-47-47 OPEL książka serwisowa książeczka PREMIUM na 16 PRZEGLĄDÓW GRATIS 5904726843062 za z Toruń - Allegro - (11485656925).png

Wszystkie problemy z tą formą wysyłki odbijają się na sprzedawcy w postaci nerwowych telefonów, założonych dyskusji i negatywnych ocen sklepu.

Czy allegro ma jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @TrafficMarketing

Dziękuję za przekazane uwagi, przekażę je do zespołu, który zajmuje się współpracą z tym przewoźnikiem. Chciałbym jednak zaznaczyć, że niestety nie mamy wpływu na liczbę pracowników zatrudnianych przez przewoźnika ani na sposób organizacji jego pracy.

Jeśli usługi danego przewoźnika nie spełniają oczekiwań, warto rozważyć zmianę cennika dostaw i rezygnację z korzystania z jego usług, aby uniknąć podobnych problemów w przyszłości. Jeśli jest taka potrzeba, reklamację można złożyć bezpośrednio do Poczty Polskiej (wymagane będzie załączenie pełnomocnictwa) lub za pośrednictwem Allegro.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Good3DPrint
#9 Pomysłodawca#

Mam to samo, aż przekazałem klientowi link do tego wątku. Allegro nic z tym od dawna nie robi, podnosi tylko cenę Allegro Mini Przesyłki, a jakość i zwłaszcza czas dostawy spadł diametralnie poniżej krytyki. Nie dotyczy to oczywiście wszystkich przesyłek, ale z każdym dniem coraz większej ilości.

Czas powoli żegnać się z tą formą wysyłki, która generuje więcej problemów niż wartości. Liczyłem, że zminimalizuje ona zwroty dla wyłudzeń smart, ale jednak coś znowu wam Allegro nie poszło.

oznacz moderatorów