
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Teraz za każdym razem jak chcę poszukać właściwych parametrów, sprawdzić ilość, wycenić itp jakakolwiek zmiana zakładki z tej od wystawiania powoduje że powracając na stronę wystawiania cała aukcja ładuje się od początku i na dole wyskakuje "Oferta została zaktualizowana" mimo że nic nie było zmieniane w formularzu. Jest to mega uciążliwe. Nie dość że ładuje się wszystko od nowa, to jeszcze od nowa trzeba lecieć w dół bo znowu jesteśmy na samej górze aukcji.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy coś się ruszyło w temacie czy nadal problem ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dalej jest problem. Przedświąteczny czas zakupów to zaje... pomysł na wdrażanie nowych rzeczy, które utrudniają pracę sprzedającym. Może można przywrócić wersję przed wgraniem tego cudownego rozwiązania ? chyba allegro ma jakiś back up wprowadzanych zmian ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ETHome Przywrócić pewnie można, tylko Allegro nigdy tego nie robi. Wolą dłubać, testować na produkcji i naprawiać po trochu. "Profesjonalizm".

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od kilku dni w trakcje wystawiania przedmiotu gdy tylko z allegro przejdę do innej zakładki i wrócę dalej do wystawiania oferty wtedy strona zaczyna się ładować od początku, ja ląduje na początku formularza (na samej górze) i jeszcze czasem potrafia zniknąć wstawione dane a w lewym dolnym rogu mam komunikat z allegro "oferta została zaktualizowana". Strasznie to rozbija pracę. Jak to wylączyć? Problem pojawia się na kilku komputerach nie zależnie od wyczyszczenia cookis i zmiany przeglądarki.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cała patologia tej sytuacji to jest ambaras informatyków którzy zarabiają krocie, a nie potrafią naprawić takiej prostej rzeczy....
Dzisiejsze studia informatyczne oraz logiczne myślenie działu programistów czy IT woła o pomstę do nieba...
I proszę mi nie mówić że się nie da... Bo jeśli ja nie studiując informatyki ani programowania, potrafiłem przetłumaczyć "chińskie" pliki serwerowe i baze danych dochodząc po sznurku od pkt a do pkt b co za co odpowiada, to armia zatrudnionych tutaj ludzi powinna to naprawić w kilka godzin a nie już mija kolejny dzień, a problem dalej widnieje.
Ciekawe czy allegro będzie zwracać koszta abonamentów za czas niepełnego funkcjonowania serwisu :).
Panowie z działu IT, weźcie się w garść naprawdę, bo ten portal to nie nowy system operacyjny, czy program który ma milion zmiennych w kodzie, a zwykła strona bazująca na prostych skryptach...
Jeśli nie było zmieniane nic w kodzie strony, to może była aktualizacja systemu na którym stoi serwer, stąd też nie wszyscy mają ten problem, a użytkownicy przypisani do danego serwera...
Macie mnóstwo zgłoszeń od użytkowników, przypisać ich do odpowiedniej bazy, sprawdzić na których serwerach są ich konta, co się tam zmieniło, ew. gdzie jest błąd i po nitce dojść do rozwiązania...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@strefamocy "Dzisiejsze studia informatyczne oraz logiczne myślenie działu programistów czy IT woła o pomstę do nieba..."
Szukasz w złym miejscu źródła problemu. Dla Allegro naprawa błędów nie jest priorytetowa. Dla Allegro stabilność platformy nie jest priorytetowa. Oni dosłownie testują na produkcji wszystkie zmiany. Programiści po prostu wykonują przypisane zadania oraz tworzą portal realizujący politykę firmy. To wygląda w taki sposób dokładnie ze względu na ich stosunek do takich problemów. Programiści i IT tutaj nie mają wiele do gadania tak naprawdę.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dlatego trzeba przeczytać regulamin i możliwe punkty aby prawnie ruszyć tą spółkę i żądać zadośćuczynienia lub korekty opłat za dodatkowe opłaty wynikające z braku pełnej funkcjonalności serwisu.
Wtedy może Panowie i Panie z góry wezmą i zlecą priorytet w celu usunięcia usterki, bo gdy zaczyna się $$ nie zgadzać wtedy korporacja zaczyna działać, innego wyjścia nie ma.
Jako ciekawostkę powiem, UPC gdy przerywało mi działanie usług przez kilka godzin w ciągu dnia, wysyłałem reklamację aby robili korektę faktury za jeden dzień, po kilku takich dniach, doszło do naprawy instalacji okablowania na ich koszt w trybie ekspresowym. Inaczej mogłem pomarzyć o zlokalizowaniu usterki :), bo były wymieniane modemy co kilka tygodni gdzie problem nie znikał.
Postraszenie rozwiązaniem umowy bez kar umownych także zadziałało w ten sposób że na inny lokal z podobnym problemem dostałem 50% rabaty do końca trwania umowy, chociaż łącze przerywa może na kilkanaście minut dziennie :).
Więc gdyby tutaj każdy wysyłałby reklamację dotycząca nie działania usługi za którą się płaci, z korektą za każdy dzień zwłoki, szybciej by to usunęli niż jak piszemy tutaj posty 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@strefamocy Zgadzam się. Dlatego też szczerze współczuje wszystkim szeregowym pracownikom, którzy dostają baty za politykę firmy. Oni na to nie zasługują tak naprawdę. Ryba się psuje od głowy, czy jakoś tak.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak jak informowała już wyżej Monika, błąd jest naprawiony i problemy z wystawianiem ofert nie powinny już występować. Gdyby jednak coś jeszcze nie działało tak jak powinno, poprosimy o konkretne przykłady i zrzuty.
Moderatorka
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »