Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Problem jest taki że fantastyczne allegro nie chce odblokować mi konta. Podobno powodem było zadłużenie wobec programu ochrony kupującego i zadłużenie konta. Oplacilłam. To wymyślili że mam rozwiązać problem i zakończyć dyskusje z kupującym który kupował u mnie prawie rok temu. Też to zrobiłam. Dyskusja zakończona. To teraz wymyśleli że ponieważ tylko 91%kupujacyvh u mnie poleca zakupy, to że to jest za mało. I mam to zmienić bo inaczej nie odblokują mi konta. Przecież to jest nie do uwierzenia. Co to ma znaczyć? Jak rozwiązać problem? Zastanawiam się nad założeniem sprawy.
Dobry wieczór,
dziękuję za wiadomość. Pragnę podkreślić, że na ten moment zaledwie 91,3% Klientów poleca zakupy u Pani. To zdecydowanie zbyt niski wynik, zatem przed zdjęciem z konta ograniczeń funkcjonalności, konieczne jest podniesienie poziomu jego ocen.
TAKĄ WIADOMOŚĆ OD ALLEGRO OTRZYMAŁAM, CZY WY TEŻ SĄDZICIE ŻE TO JEST POWÓD WYSSANY Z PALCA ŻEBY NIE ODBLOKOWAĆ MI KONTA???
no to lekker
Nie jest dobrze noty słabe jak u skoczka co spadnie z progu raczej musisz cierpliwie poczekać i zacząć od nowa handlować na innych warunkach tak by klienci cię chwalili a nie negowali ciebie i twój towar.
Czyli ukryć pod nową nazwą.😁
Popieram @mwmonety
Tłumacząc wypowiedź serwisu na ludzki język: poczekaj do końca stycznia, negatywy Ci spadną, w tym czasie zastanów się co robiłaś źle i zmień to.
Albo poczekaj do końca stycznia i rób dalej tak samo - tylko że wtedy zawieszą na amen.
Każdemu może się trafić De Bille, któremu jest "za drogie" - ale osiem na dziewięćdziesiąt trzy to naprawdę dużo i źle o Tobie świadczy.
@Kasiulki2 A może świadczy o tym, że sprzedawca po prostu nie włazi bez mydła kupującym..? Bo tak się zastanawiam - jeśli by sprzedawcy traktowali klienta tak, jak na to zasługuje, u wielu by było od chorelly negów. Tyle że Allegro dało sprzedawcom wybór - duma, albo kasa. No i tu już wsio wiadomo.
Nie wydaje mi się, za dużo tego. I zarzuty poważne, i odpowiedzi na negatywy słabe albo wcale.
Oczywiście jest szansa, że masz rację, ale moim zdaniem minimalna.
@Kasiulki2 Na zamkniętym koncie miałem sporo negów. Po wprowadzeniu tego włazidupczego programu SS. Bo już wtedy postanowiłem, że kasa kasą, ale nikt mi nie będzie chodził po głowie.
ja tu widzę tylko brak odpowiedzi na negatywy
negatywy są stare to dlaczego teraz blokada konta?
i jakieś wpisy w stylu dostałem inny produkt - zamiast: Sprzedawca nie rozpatrzył reklamacji lub towar niezgodny z umową
najlepszy negatyw to ten z tekstem "za drogi"
Witam. Problem jest taki że fantastyczne allegro nie chce odblokować mi konta. Podobno powodem było zadłużenie wobec programu ochrony kupującego i zadłużenie konta. Oplacilłam. To wymyślili że mam rozwiązać problem i zakończyć dyskusje z kupującym który kupował u mnie prawie rok temu. Też to zrobiłam. Dyskusja zakończona. To teraz wymyśleli że ponieważ tylko 91%kupujacyvh u mnie poleca zakupy, to że to jest za mało. I mam to zmienić bo inaczej nie odblokują mi konta. Przecież to jest nie do uwierzenia. Co to ma znaczyć? Jak rozwiązać problem? Zastanawiam się nad założeniem sprawy.
Noty masz kiepskie 91 % tylko świadczy przeciwko tobie jako kupujący nigdy bym osobiście nic od takiego sprzedawcy nie kupił .Takie oceny odstraszają potencjalnych nabywców i najlepiej dla ciebie cierpliwie poczekać jak ci same zejdą po roku i zacząć sprzedaż z mocnym postanowienie poprawy swojego wizerunku i szacunku dla kupujących wtedy twoja marka będzie zauważalna .
Jeśli Allegro nie odblokuje Ci konta, musisz czekać. Komentarze znikają po roku, więc w styczniu 7 negatywów Ci ubędzie. Po odblokowaniu popraw jakość sprzedaży, bo teraz faktycznie bardzo słabo to wygląda.
Ale allegro nie chce odblokować mi konta, więc jak mam poprawić jakość sprzedaży?
Taki ostatni email mi wyslali:
Dobry wieczór,
dziękuję za wiadomość. Pragnę podkreślić, że na ten moment zaledwie 91,3% Klientów poleca zakupy u Pani. To zdecydowanie zbyt niski wynik, zatem przed zdjęciem z konta ograniczeń funkcjonalności, konieczne jest podniesienie poziomu jego ocen.
Pozdrawiam
//Przemysław
Dział Bezpieczeństwa Transakcji
Zespół Allegro
Allegro.pl sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, 60-166 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000635012, kapitał zakładowy: 33 016 950 złotych, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 525-26-74-798, REGON 365331553
W styczniu, gdy 7 negatywów zniknie, może Ci odblokują.
Nie wierzę w to, nie byłam może najlepszym sprzedawcą ale też nie najgorszym. Spełniałam po kolei wszystko co mi kazali zrobić żeby mi odblokowali konto. A i tak wymyśleli taki sposób że nie odblokują
No więc napisz do Allegro już teraz i grzecznie poproś o zdjęcie blokady. Obiecaj, że zrobisz wszystko, aby przez najbliższy rok nie pojawił się na Twoim koncie żaden negatyw. Co Ci szkodzi, próbuj.
Witam. Problem jest taki że fantastyczne allegro nie chce odblokować mi konta. Podobno powodem było zadłużenie wobec programu ochrony kupującego i zadłużenie konta. Oplacilłam. To wymyślili że mam rozwiązać problem i zakończyć dyskusje z kupującym który kupował u mnie prawie rok temu. Też to zrobiłam. Dyskusja zakończona. To teraz wymyśleli że ponieważ tylko 91%kupujacyvh u mnie poleca zakupy, to że to jest za mało. I mam to zmienić bo inaczej nie odblokują mi konta. Przecież to jest nie do uwierzenia. Co to ma znaczyć? Jak rozwiązać problem? Zastanawiam się nad założeniem sprawy.
@MojProdukt Masz zablokowane konto to raczej statystyk nie zmienisz.
No właśnie. Co za paradoks. Porostu oszuści.