Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Problem jest taki że fantastyczne allegro nie chce odblokować mi konta. Podobno powodem było zadłużenie wobec programu ochrony kupującego i zadłużenie konta. Oplacilłam. To wymyślili że mam rozwiązać problem i zakończyć dyskusje z kupującym który kupował u mnie prawie rok temu. Też to zrobiłam. Dyskusja zakończona. To teraz wymyśleli że ponieważ tylko 91%kupujacyvh u mnie poleca zakupy, to że to jest za mało. I mam to zmienić bo inaczej nie odblokują mi konta. Przecież to jest nie do uwierzenia. Co to ma znaczyć? Jak rozwiązać problem? Zastanawiam się nad założeniem sprawy.
@MojProdukt Spróbuj dalej pisać prośby do Allegro, może ktoś się w końcu nad tobą zlituje. Nie z pyskiem tylko, grzecznie- aczkolwiek dosadnie.
@pulkownik66 No za jakoś sprzedaży to chyba nie.
@LEW433 To jak ma poprawić jakoś sprzedaży skoro ma zablokowane konto. Absurd.
@pulkownik66 Nie da się? Może czegoś nie wiemy, jakiś nowy sposób sprzedaży na Allegro.🤣
@LEW433 wygląda na to, że trzeba by udostępnić sprzedaż ,,pozamaciczną"😆
@pulkownik66 No mogą przedobrzyć.
@MojProdukt Przestań wypisywać nowe posty o tym samym- bo i tu cię zablokują
Raczej nie zmieni to tego że sprzedaż mi stoi.
@MojProdukt A zaraz dostaniesz kolejną blokadę - bo zaspamowałeś forum - 4 wątki w tak krótkim czasie, o tym samym...
Nie chcę bronić Allegro, ale obejrzałem jej komentarze i sam też miałbym wątpliwości czy cokolwiek u takiego sprzedawcy kupić.
Tutaj powtarza wielokrotnie tą samą wiadomośc, a klienci się żalą na brak kontaktu. Potwierdza że nie potrafi samodzielnie zakończyć sporów, nie odpowiada na negatywne oceny - przecież wypada się wytłumaczyć dlaczego tak czy siak, inni też czytają.
Może odpoczynek i przemyślenie własnego postępowania wpłynie na poprawę?
@br. No tu ma teraz czas i miejsce na posty..
@LEW433 Taa... dopóki i tutaj jej nie zablokują, bo jak będzie tak spamować to jest i to niewykluczone
@br. Jak przedobrzy to wszystko możliwe, sobota to ma więcej czasu.🤣
@br. Masz rację w tym co napisałeś, ale jak odpowiedzieć na ten komentarz🤣
@pulkownik66 Wiesz ja już nie rozumiem ludzi, dużo widziałem, dużo słyszałem i ciągle ludzie się "rozwijają'. Można gotować i jeść w całości.
@pulkownik66 To już sprzedający powinien wiedzieć. Obniżona jest ocena za obsługę, czyli chyba jakaś próba negocjacji ceny chyba była. No i koszt wysyłki😒.
A odpowiedź? Ja bym na przykład tak napisał: Bardzo mi przykro ale nie mam możliwości obniżenia ceny, żałuję ale nie.
Nie wiem czy najmądrzej ale przynajmniej by coś było napisane, jakieś wyjaśnienie.
Brak wyjaśnienia to olewanie klientów (moim zdaniem)
Witaj @MojProdukt,
za 3 miesiące większość Twoich negatywów samoistnie zniknie i jakość Twojej sprzedaży nagle sama się poprawi. Nie musisz nic robić, wystarczy poczekać. Automatyczna doroczna amnestia to jeden z tych przywilejów, które zostały dane sprzedawcom wraz z nowym systemem komentarzy. Nie martw się zatem i czekaj cierpliwie na odblokowanie konta. Już niedługo znowu będziesz miała czyste konto i znowu będziesz mogła osz-
czędnie i mądrze odpowiadać na komentarze kupujących.
Pozdrawiam.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
Witam. Problem jest taki że fantastyczne allegro nie chce odblokować mi konta. Podobno powodem było zadłużenie wobec programu ochrony kupującego i zadłużenie konta. Oplacilłam. To wymyślili że mam rozwiązać problem i zakończyć dyskusje z kupującym który kupował u mnie prawie rok temu. Też to zrobiłam. Dyskusja zakończona. To teraz wymyśleli że ponieważ tylko 91%kupujacyvh u mnie poleca zakupy, to że to jest za mało. I mam to zmienić bo inaczej nie odblokują mi konta. Przecież to jest nie do uwierzenia. Co to ma znaczyć? Jak rozwiązać problem? Zastanawiam się nad założeniem sprawy.
A ostatni email od allegro brzmi następująco :
Dobry wieczór,
dziękuję za wiadomość. Pragnę podkreślić, że na ten moment zaledwie 91,3% Klientów poleca zakupy u Pani. To zdecydowanie zbyt niski wynik, zatem przed zdjęciem z konta ograniczeń funkcjonalności, konieczne jest podniesienie poziomu jego ocen.
Pozdrawiam
//Przemysław
Dział Bezpieczeństwa Transakcji
Zespół Allegro
Allegro.pl sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, 60-166 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000635012, kapitał zakładowy: 33 016 950 złotych, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 525-26-74-798, REGON 365331553